Idéer til offentliggørelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
7 svar
4 synes godt om
5. september 2015

Anonym trådstarter

Hej søde damer 

Sagen er den at jeg har mødt den her super skønne, vidunderlige mand, som jeg er faldet pladask for...  Vi har kendt hinanden i 2 måneder nu, og har bare fra dag 1 haft det skønt sammen, og jeg tror virkelig på at han er "the one". Han har det på samme måde med mig, og jeg har både fået breve og roser 

Sagen er den, at vi har snakket og joket om mange gange hvornår og hvordan vi skal have en titel på, og gøre det offentligt. Han er typen der skal lave noget sjovt ud af alt, og han har nogle sjove idéer om mange ting. Da vi fik kontakt (via et datingsite) var det mig der tog kontakt, og derfor mener han at jeg må "følge det til dørs", og være den der "spørger" om der skal en titel på 

Jeg synes bare at det er festligt og super sjovt, og vil egentlig gerne gøre lidt ud af det, for mindets skyld. Så er der nogen der har en super sjov, original idé til hvordan man kan gøre sådan noget? Jeg plejer at blive "scoret", så jeg har aldrig prøvet det før 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2015

Sprit25

Lav da et godt gammel kærestebrev. Med ja, nej og måske boks

Anmeld Citér

5. september 2015

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Lav da et godt gammel kærestebrev. Med ja, nej og måske boks

Det har jeg selv tænkt på, og hvis ikke jeg finder på andet så bliver det også det

Kunne bare godt tænke mig at finde på et eller andet der tog røven på ham 

Anmeld Citér

5. september 2015

Anonym trådstarter

Slet ingen der har nogle gode idéer? 

Anmeld Citér

5. september 2015

EnGodMor

Et skilt efter en flyvemaskine. Med om han vil være din kæreste eventuelt  med ja / nej bokse

Anmeld Citér

6. september 2015

Anonym trådstarter

EnGodMor skriver:

Et skilt efter en flyvemaskine. Med om han vil være din kæreste eventuelt  med ja / nej bokse

Haha det ville i hvert fald være noget vi ville kunne huske tilbage på 

men nok desværre lidt for omstændigt til mit budget 

Anmeld Citér

6. september 2015

SandraXOXO

Du kan os bare gå linen helt ud og fri til ham og så kan i løbe ned på rådhuset og blive gift med det samme? 

Anmeld Citér

6. september 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Du kan os bare gå linen helt ud og fri til ham og så kan i løbe ned på rådhuset og blive gift med det samme? 

Haha 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.