Hej tøser
Lige (for en gangs skyld) en smule brok herfra!!!!!
Som i nok alle ved er jeg helt alene med min datter!!!! Min familie støtter mig ikke særligt meget. Og min datter har desværre overhoved ingen kontakt med hendes far og hans familie.
Dog har han en datter med en anden kvinde, som er blevet en nær veninde. Deres fælles datter har vi selvfølgelig også kontakt med. Pigerne vokser op med den viden at de er halvsøskende, men kalder hinanden for søstre. (alderen er 1½ og 3 år, de forstår ikke andet).....
I går fik jeg en besked fra moderen om at de ville komme og besøge os i weekenden. Vi har ikke set dem siden de boede hos os i en måned i oktober sidste år (de havde ikke noget sted at bo imellem flytninger, så jeg tilbød at de kunne bo hos os!!)
Jeg er selvfølgelig elle vild!!!
Jeg vælger så at udtrykke min glæde over det kommende gensyn på facebook. Hvilket resultere i at moderen til den anden lille pige blev ringet op af børnenes far!! Han var rarsende over at de ville tage op og besøge os!!
Det skal lige siges at manden har blokeret mig på facebook, så han kan hverken se min profil eller mine statuser!!!! Så der er en lille slange/sladderhank iblandt mine "venner"!!! Det er egentligt ret ubehagelig!!!
Jeg kan godt forstå han er omrørsk omkring det!!! Men jeg synes ærligt talt ikke at han kan tillade sig at komme med sådan et opkald. Det gør mig gal at han føler han kan tillade sig at bestemme om vi skal ses... og at han ikke kan skælde mig ud i stedet for hende!!
Det skal nok også lige med at han har den anden lille pige boende hos ham, på fuldtid!! Moderen til den anden lille pige og jeg har aldrig kendt hinanden før vi fandt ud af vi havde børn med den samme!! Det har skabt en nært venskab til hinanden med børnenes forhold i fokus!!
Men det giver ham vel stadig ikke ret til at nægte os at lave et bånd imellem børnene!!!?
Hvis ikke han vil have børn må han jo lære at tage hans forholdsregler!! Og hvad vi gør er vel vores egen sag!!?
Er der andre der som mig synes han skal blande sig helt uden om, eller mener i at vi burde underkaste os hans ønske om slet ikke at hygge med børnene??
Håber der er nogen der vil tilkendegive deres mening!!!?
Jeg ønsker ikke at støde nogen med dette indlæg, så hvis der er nogen der kender ham eller andre parter der er indblandet, så spring over emnet med de negative kommentar!!!!!
Vil bare gerne høre hvad andre mener?? Er vi helt urimelige??
Knus Pernille