Uh det har jeg da slet ik haft tænkt på det er faktisk præcis 9 dage siden. Mens første dag var den 28 august! Det er også holdt op igen, der er blot en smule tilbage. Har lige bestilt 14 ægløsnings tests, fordi jeg tænkte at det var nemmere at finde rundt i når nu det hele er lidt rodet. Så må jeg heller lokke kæresten hehe.
Ja kroppen er et mysterie oplevede det selv da MA ik forløb helt uden problemer. Tog pillerne og 6 timder efter gik aborten igang og det kom ud i løbet af to dage og blødte i halvanden uge. 14 dage efter abort kom jeg til kontrol og ikke alt var kommet ud, fik piller med hjem igen og sku møde op to dage senere fastende da de ville lave en udskrabning hvis pillerne ik hjalp. Og det gjorde de ikke. En udskrabning fik jeg ikke alligevel da de var i tvivl om hvorvidt det kunne fjernes på den måde... Der gik atter 7 dage inden næste kontrol og vupti så havde mon krop da lige skaffet det af vejen selv (det var ikke kommet ud, har intet set på noget tidspunkt) men lægen sagde at det nogle gange sker, at det bliver tilintetgjort af sig selv
!!
Men kan kroppen så hurtig efter mens allerede gøre klar til en bebs? 9 dage er ikke meget når man bløder det halve af tiden.
Tak for dit svar 
Anmeld
Citér