godaften de damer.
sagen er den at min datter på 4,5 år har døjet med let til svamp i skridtet. Vi snakker siden hun var 2 år gammel. Og for en mdrs tid siden tog vi hende med til lægen igen igen. Fordi vi simpelthen ikke vidste hvad vi skulle gøre ved det. der blev taget en prøve som blev sendt til dyrkning. Hvor det viste sig at hun havde rigtig mange stafilikokker. Nå okay, vi får så antibiotika men vi kunne ikke få de piller i hendes. Så vi fik en creme vi skulle bruge. Allerede næste dag kunne man se stor forandring. Yes tænkte vi bare. Og efter 3 dage var det væk. Vi blev så ved med at smøre i en uge som lægen havde sagt vi skulle. Alt så rigtig fint ud.
allerede efter en uge er den gal igen. Nå på med noget creme igen. Det forsvinder så igen.
1,5 uge efter er den gal igen. Nå samme tur og det forsvinder igen.
og for at det ikke skal være løgn er problemet der igen.
jeg ved simpelthen ikke hvad vi skal gøre, jeg kontakter lægen mandag for ved ikke om jeg må blive ved med at bruge det creme på hende.
hun sover stadig med ble om natten som bestemt ikke er tør når hun vågner.
men vi kommer pudder på om aftenen, har hende oppe og tisse på toilettet og skifte ble hvis det er nødvendigt inden vi går i seng om aftenen. Om morgenen bliver hun vasket inden hun får tøj på.
vi bruger ikke sæbe i vandet når hun bader, og når hun bliver vasket inden hun skal op af badekaret bliver hun skyllet godt og grundigt med bruseren også i skridtet hvis der skulle være kommet sæbe derned.
Vi har fået styr på at få hende til at tørre sig hver gang hun har tisset på toilettet. Så det er ikke derfor.
jeg er i vildrede for hun har ondt i skridtet når det kommer og pga hun har været igennem alt det her så lang tid er hun nærmest panisk når vi skal vaske hende fordi hun er bange for det gør ondt.
Er der nogen der har prøvet det samme?
Anmeld
Citér