Hvad laver man med en 3-årig på weekendtur til KBH

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

861 visninger
8 svar
5 synes godt om
4. september 2015

NNL

Hej derude - specielt jer fra Sjælland

Vi skal på weekendtur til KBH med vores søn på 3 år, hvor farmor bor. Vi skal være hos hende og hendes mand.

Men jeg vil lige høre om nogen herinde har nogle gode idéer til aktiviteter med junior??

Farmor + mand har spurgt deres bekendte og det bedste forslag de fik var legeland på Mc-D, meeen det var måske ikke lige det mest spændende i verden, når nu jyderne kommer til hovedstaden

Kh Nadia.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2015

TNBC

NNL skriver:

Vi skal på weekendtur til KBH med vores søn på 3 år, hvor farmor bor. Vi skal være hos hende og hendes mand.

Men jeg vil lige høre om nogen herinde har nogle gode idéer til aktiviteter med junior??

Farmor + mand har spurgt deres bekendte og det bedste forslag de fik var legeland på Mc-D, meeen det var måske ikke lige det mest spændende i verden, når nu jyderne kommer til hovedstaden

Kh Nadia.

Den blå planet hvis han kan li dyr/fisk.

Tivoli/-Rasmus klump land 

Anmeld Citér

4. september 2015

NNL

Yurie skriver:

Den blå planet hvis han kan li dyr/fisk.

Tivoli/-Rasmus klump land 

Rasmus Klump land - det var da lige noget for ham!  Tusind tak for idéerne

Anmeld Citér

4. september 2015

Bak

NNL skriver:

Kh Nadia.

Hvis vejret ikke er til Tivoli, kan I også tage i legeland i Field's. Det er også meget sjovt for de små. Ellers er der Zoologisk have, svømmehaller (DGI-byen fx). Nationalmuseet har en rigtigt god børneafdeling, som min datter på 2,5 fandt meget underholdende. 

Så der er masser af muligheder udover McD!

Anmeld Citér

4. september 2015

TNBC

NNL skriver:

Rasmus Klump land - det var da lige noget for ham!  Tusind tak for idéerne

Selv tak

Anmeld Citér

4. september 2015

modesty

NNL skriver:

Kh Nadia.

Udover det der allerede er blevet nævnt:

Udendørs er der rigtig gode legepladser, f.eks i Fælledparken og Ørstedsparken.

Museer: Zoologisk museum elsker min dreng på 3 - der er en spændende voksenafdeling og en børneafdeling hvor man må røre de udstoppede dyr, og der er tegnebord o.s.v. (der er ingen kantine, så man skal selv have mad med).

Statens Museum for Kunst har et børneværksted med masser af maling og tegning og lim og dimser så de kan lave sjove ting. Det koster vist 40 kr. for materialer. Det er også meget hyggeligt at gå rundt på selve museet sammen.

Og som en anden også nævner, Nationalmuseet har en god børneafdeling også, med udklædningstøj o.s.v.

Post og Tele museet på Købmagergade (lige ved Strøget) har et legeland, men der er altid rigtig mange mennesker i weekenden.

Anmeld Citér

4. september 2015

NNL

modesty skriver:

Udover det der allerede er blevet nævnt:

Udendørs er der rigtig gode legepladser, f.eks i Fælledparken og Ørstedsparken.

Museer: Zoologisk museum elsker min dreng på 3 - der er en spændende voksenafdeling og en børneafdeling hvor man må røre de udstoppede dyr, og der er tegnebord o.s.v. (der er ingen kantine, så man skal selv have mad med).

Statens Museum for Kunst har et børneværksted med masser af maling og tegning og lim og dimser så de kan lave sjove ting. Det koster vist 40 kr. for materialer. Det er også meget hyggeligt at gå rundt på selve museet sammen.

Og som en anden også nævner, Nationalmuseet har en god børneafdeling også, med udklædningstøj o.s.v.

Post og Tele museet på Købmagergade (lige ved Strøget) har et legeland, men der er altid rigtig mange mennesker i weekenden.

Tusind tak for de mange spændende forslag! Zoologisk museum skal jeg vist lige have kigget nærmere på, han ELSKER dyr, så det kunne være fedt

Og skønt at høre hvor der er legepladser også  Vi har været på en naturlegeplads i Vallensbæk en gang, der var også rigtig hyggeligt

Anmeld Citér

4. september 2015

sne190810

Disney Store ved Storkespringvandet. 

Anmeld Citér

4. september 2015

modesty

NNL skriver:

Tusind tak for de mange spændende forslag! Zoologisk museum skal jeg vist lige have kigget nærmere på, han ELSKER dyr, så det kunne være fedt

Og skønt at høre hvor der er legepladser også  Vi har været på en naturlegeplads i Vallensbæk en gang, der var også rigtig hyggeligt

I de gamles by på Nørrebro er der geder og kaniner og høns. Området i sig selv er ikke vildt spændende, det er mest bare en stor græsplæne, men hvis man er til dyr, er det hyggeligt nok (og gratis, i modsætning til f.eks zoologisk have).

Men Zoologisk Museum kan varmt anbefales. 

Der er også et stort dinosaurskelet og nogle menneskeskeletter.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.