nadia93 skriver:
hej de damer. Sagen er den jeg venter mig en lille mere jubii
men oven i alt lykken har det siden miden af graviditeten gjord undt i mine hofter dog sagde jordmord at det ikke var bækkenløsning da jeg godt kan løfte min søn men det blevet værre jeg kan stadig løfte min søn på godt 15kg men om morgenen når jeg vogner og skal op må jeg bakke ud af sengen du en eller anden strandet hval og hvis jeg prøver at vende mig i sengen om natten vogner jeg hved det føles som om min hofte er hved at brække
hvad kan det være og hvad kan jeg gøre for det bliver bedre der er trods alt lang vej endnu
Tillykke med graviditeten!
Jeg synes det lyder meget sært at din jordmoder afskriver bækkenløsning, alene på det grundlag at du godt kan løfte din søn 
Da jeg var gravid fik jeg konstateret bækkenløsning og mine gener lignede meget dem du har.. Jeg kunne stadig løfte både bæreposer og ølkasser (arbejdede som bartender) men det fik jeg strengt forbud mod af jordmoder, da jeg klagede min nød over bækkensmerterne.
Jeg ville nok lige hive fat i egen læge og så passe på mih selv med at løfte for meget, bækkenløsning eller ej 
Anmeld
Citér