Hvor mange gange sex før gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Havde i sex omkring 104 gange for graviditet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

863 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. september 2015

Anonym trådstarter

Jeg læste lige dette http://voresborn.dk/familie/sa-meget-sex-skal-du-have-for-at-blive-gravid og jeg synes det lyder helt vildt med 104 knald for en graviditet! Her var vi så heldige at én gang ubeskyttet var nok til to af vores børn og ved den ældste én gang sex per dag og da var der også gevinst i første cyklus.

Har i tal på hvor mange gange i havde sex for at opnå graviditet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2015

Mami

Anonym skriver:

Jeg læste lige dette http://voresborn.dk/familie/sa-meget-sex-skal-du-have-for-at-blive-gravid og jeg synes det lyder helt vildt med 104 knald for en graviditet! Her var vi så heldige at én gang ubeskyttet var nok til to af vores børn og ved den ældste én gang sex per dag og da var der også gevinst i første cyklus.

Har i tal på hvor mange gange i havde sex for at opnå graviditet?

lyder meget rigtigt, vi er vel på 350 mimimum.

Anmeld Citér

3. september 2015

Carina:-)

Omkring en gang hver gang og nogen af min mands sædceller må have haft tænder for et par stykker af rollingerne har gnavet sig igennem kondom .

Tror ikke man kan bruge gennemsnit til så meget -Nogen er mere heldige end andre og læste her forleden at mange kvinder venter alt for længe med at få børn og får dermed prob. med at opnå graviditet og det trækker jo også statistikken ned. 

Anmeld Citér

3. september 2015

ninibadini

Statistisk kan man vel ikke bruge gennemsnit til så meget. Mange par bliver gravide i nogle af de første cyklus de prøver, mens andre skal bruge mange år. Så det trækker jo i hver sin retning, hvorimod sikkert ikke så mange ligger på omkring de 100, som er gennemsnittet.

Første gang jeg blev gravid var i 2. cyklus. Vi havde sex hver anden eller hver dag omkring ægløsning. Mistede desværre. Anden gang blev jeg også gravid i 2. cyklus, og er nu 27+6

Anmeld Citér

3. september 2015

Bshizzle

Mami skriver:

lyder meget rigtigt, vi er vel på 350 mimimum.

.... Genialt svar! 

Jeg har virkelig ikke tal på hvor mange gange vi havde sex.. Og må ærlig indrømme at jeg ikke ville bryde mit hoved med det  

Anmeld Citér

3. september 2015

esioul

Bshizzle skriver:

.... Genialt svar! 

Jeg har virkelig ikke tal på hvor mange gange vi havde sex.. Og må ærlig indrømme at jeg ikke ville bryde mit hoved med det  

Anmeld Citér

3. september 2015

Mami

Bshizzle skriver:

.... Genialt svar! 

hehe 

nej det vil jeg godt nok heller ikke da 

Anmeld Citér

4. september 2015

lineog4

Vi glemte at tælle 

Men da to af dem er lavet på prævention har de vel været en del år undervejs og så er vi da heldgivis stadig over de 100. Og de to der er planlagt kom i første måned og der er vi ikke som vårharer længere (desværre) så det må jo være under 100 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.