Kan vi bærer det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.150 visninger
20 svar
4 synes godt om
3. september 2015

Anonym trådstarter

Jeg er anonym da jeg syntes det er et ømt område og skammer mig over vores gæld

Vi betaler en del af på noget gæld vi gerne vil have ud af verden derfor sidder vi lidt stramt i det.

Mit spørgsmål er til jer om man kan leve for 1383,- om ugen i 1år.

Pengene skal række til mad , diverse og benzin. Benzin vil være 380,- om ugen cirka . Så det vil sige 1000,- til mad og diverse om ugen. det første halv år vil være for 2 voksne og det andet halv år 2 voksne og 1 spædbarn.

Vi spiser hos mine forældre en gang om ugen.

Hvad syntes I?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2015

L-Mortil3

Anonym skriver:

Vi betaler en del af på noget gæld vi gerne vil have ud af verden derfor sidder vi lidt stramt i det.

Pengene skal række til mad , diverse og benzin. Benzin vil være 380,- om ugen cirka . Så det vil sige 1000,- til mad og diverse om ugen. det første halv år vil være for 2 voksne og det andet halv år 2 voksne og 1 spædbarn.

Hvad syntes I?

Det kan i sagtens! Hvis man tænker sig om! Vi er 2 voksne og 2 børn på 4 og 5, vi lever for 4500kr pr mdr til mad og div ! 

Anmeld Citér

3. september 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hvad syntes I?

Umiddelbart vil jeg sige ja, det kan sagtens lade sig gøre. 

Jeg bruger ca 300 kr om ugen på mad til mig og min datter på 1 år. Det ville ikke have set meget anderledes ud hvis der var en voksen mere. Måske 100 kr mere om ugen, that's it. 

Og så er der 7-600 kr tilbage om ugen til diverse, i følge jeres budget. Det burde være til at overholde.

Anmeld Citér

3. september 2015

Babilooo

Hvad dækker diverse....hvis det også er tøj og I også skal købe baby ting og bleer .. Tøj???   så ville jeg sige urealistisk.  Jeg har lige handlet for 500kr i netto og det er ikke så meget man få.

vil sige det er svært hvis det også er tøj det skal dække.

Anmeld Citér

3. september 2015

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Hvad dækker diverse....hvis det også er tøj og I også skal købe baby ting og bleer .. Tøj???   så ville jeg sige urealistisk.  Jeg har lige handlet for 500kr i netto og det er ikke så meget man få.

vil sige det er svært hvis det også er tøj det skal dække.

Ja det skal dække mad , tøj , benzin og fornøjelser.

Min kæreste og jeg har rigtig meget tøj så det skal vi ikke tænke på

Anmeld Citér

3. september 2015

Mulle0802

Sagtens, vi bruger 2800 om måneden to voksne. Bare lad madplaner 

Anmeld Citér

3. september 2015

januar16

Vi er to voksne og bruger 3000 på alt husholdning + mad (ikke benzin) om måneden. Hvis vi er gode til madplaner, så kan der sagtens være 500+ kr. i overskud til en middag i byen. Synes på ingen måde vi mangler noget. Der er plads til økologi og røde bøffer

Edit: nogle gange tager vi en tank benzin , hvis vi lige synes der er god plads på madkontoen

Anmeld Citér

3. september 2015

L-Mortil3

Altså div hos os er alt fra tøj/sko , gaver, tandlæge osv det fungerer fint... Og køber man brugt kan det gøres super billigt, ligesom at købe tøj forud når der er tilbud... Kan slet ikke se hvordan 1300kr om ugen ikke skulle være rigeligt ...

Anmeld Citér

3. september 2015

Carina:-)

Det kan godt lade sig gøre via genbrug og madplaner

Og det er jo kun 1 år .Mange mennesker lever ikke for mere i årevis :) 

Anmeld Citér

3. september 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Uden problemer vi har 800 om ugen til mad og husholdning til 2 voksne, et barn på 3 og en baby. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.