Plukveer eller bare ondt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
7 svar
1 synes godt om
3. september 2015

heldyr

Jeg er idag 36+3, og er vildt spændt på fødslen, alt er klar  

Jeg har simpelthen så mange 'menstruationssmerter', og de gør faktisk rigtig ondt, men føler dem ikke som plukveer?  Er der nogle der har nogle tricks til hvordan jeg kan gøre dem bedre, andet end et varmt bad og afslapning på sofaen?

Sov godt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2015

Mama93

heldyr skriver:

Jeg er idag 36+3, og er vildt spændt på fødslen, alt er klar  

Jeg har simpelthen så mange 'menstruationssmerter', og de gør faktisk rigtig ondt, men føler dem ikke som plukveer?  Er der nogle der har nogle tricks til hvordan jeg kan gøre dem bedre, andet end et varmt bad og afslapning på sofaen?

Sov godt

Har selv haft det sådan idag, og jeg er 31+5. 

Anmeld Citér

3. september 2015

heldyr

Mama93 skriver:

Har selv haft det sådan idag, og jeg er 31+5. 

Altså jeg tænker at det er livmoderen der måske bare øver sig lidt?  Men det kan virkelig gøre ondt og være ubehageligt? 

Har ingen tegn på fødsel ihvertfald, så tror ikke at det er det :p

Anmeld Citér

3. september 2015

Mama93

heldyr skriver:

Altså jeg tænker at det er livmoderen der måske bare øver sig lidt?  Men det kan virkelig gøre ondt og være ubehageligt? 

Har ingen tegn på fødsel ihvertfald, så tror ikke at det er det :p

Det tror jeg også hehe

Anmeld Citér

4. september 2015

Milas14

Jeg er 33+6 og har mange plukkeveer som føles som småveer... 

Anmeld Citér

4. september 2015

heldyr

Milas14 skriver:

Jeg er 33+6 og har mange plukkeveer som føles som småveer... 

Føles det ligesom slemme menstruationssmerter?  

Anmeld Citér

4. september 2015

Linkaa

Jeg var indlagt med kraftige plukveer og begyndende veer i uge 34+2-34+4 med menssmerter og regelmæssige plukveer op til 86%... De gik i sig selv og forblev bare plukveer de næste dage...

i går vågnede jeg så (35+6) med messmerter om natten og havde bidende og trælse plukveer hele dagen og indtil jeg gik i seng. Smerterne er stort set væk, men i dag har jeg stadig mange plukveer. Kan dog holde dem ud uden at skulle koncentrere mig;-) 

Tror det er meget normalt når man kommer herhen... Dog var det slet ikke sådan med den store

Anmeld Citér

4. september 2015

heldyr

Linkaa skriver:

Jeg var indlagt med kraftige plukveer og begyndende veer i uge 34+2-34+4 med menssmerter og regelmæssige plukveer op til 86%... De gik i sig selv og forblev bare plukveer de næste dage...

i går vågnede jeg så (35+6) med messmerter om natten og havde bidende og trælse plukveer hele dagen og indtil jeg gik i seng. Smerterne er stort set væk, men i dag har jeg stadig mange plukveer. Kan dog holde dem ud uden at skulle koncentrere mig;-) 

Tror det er meget normalt når man kommer herhen... Dog var det slet ikke sådan med den store

Ja det tænker jeg også at det er, men har bare været i tvivl om det var sådan plukveer føltes, for normalt har jeg ikke rigtigt mærket til dem  

Vi må da håbe at du ikke skal indlægges mere ihvertfald :p

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.