Så kom resultatet på 1. prøve - endelig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

825 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. september 2009

Karo

Ja så kom resultatet på første prøve endelig og enda med et godt resultat. I brevet står følgende:

Resultatet af kromosom-PCR på din moderkageprøve - den hurtige prænatale undersøgelse for kromosom 13,18, 21 og kønskromosomerne - viser normale forhold.

Jeg er bare så lettet. Jeg ved godt at det kun er det første svar, men det er jo svaret på de kromosomer der oftes er fejl på. Så nu har jeg det lidt bedre og så er vi jo halvvejs mht. resultater. så nu skal vi bare vente på det sidste resultat.

Det eneste der undre mig er at brevet er dateret d. 9/9???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

ChatH

EJJJ tillykke søde!!! HVor er det fantastisk!
Kæmpe krammer!

Anmeld

16. september 2009

NaFe

Vor er det bare godt a høre, så kan du i hvert fald ånde lidt lette op. Og håber det næste resultat også er godt...

Ej vor mærkeligt a det fra d 9/9....hmmmm

Anmeld

16. september 2009

anna-jonas

Stort tillykke............det var en rigtig dejlig nyhed. Krydser fingre for, at næste brev er lige så godt.
Mystisk med dato'en.............tror du ikke at det er datoen for modtagelsen af prøvematerialet.......det noterer man nemlig.

Knus Mette

Anmeld

16. september 2009

Klumpe-dumpe

Karo skriver:

Ja så kom resultatet på første prøve endelig og enda med et godt resultat. I brevet står følgende:

Resultatet af kromosom-PCR på din moderkageprøve - den hurtige prænatale undersøgelse for kromosom 13,18, 21 og kønskromosomerne - viser normale forhold.

Jeg er bare så lettet. Jeg ved godt at det kun er det første svar, men det er jo svaret på de kromosomer der oftes er fejl på. Så nu har jeg det lidt bedre og så er vi jo halvvejs mht. resultater. så nu skal vi bare vente på det sidste resultat.

Det eneste der undre mig er at brevet er dateret d. 9/9???

hvor er det bare en RIGTIG dejlig nyhed

hmmmm det med datoen siger jo alt, at de er nogle snøvle-spasser der bare IKKE har medfølelse!!! Det har sikkert ligget på et bord ved en eller anden knold

Anmeld

16. september 2009

oo

aj, hvor er det gode nyheder! det gippede helt i mig da jeg så overskriften på dit indlæg, man kan blive så nervøs på andres vegne, altså!

fjorten dage endnu og så  jeg får, at du får lov at nyde resten af din graviditet uden bekymringer

Anmeld

16. september 2009

Ni-ko-li-ne

super super super!!!! krydser stadig for næste prøve!

Anmeld

17. september 2009

Karo

Anna-jonas skriver:

Stort tillykke............det var en rigtig dejlig nyhed. Krydser fingre for, at næste brev er lige så godt.
Mystisk med dato'en.............tror du ikke at det er datoen for modtagelsen af prøvematerialet.......det noterer man nemlig.

Knus Mette

Det har du nok ret i.

Anmeld

17. september 2009

Jules

Dagens bedste nyhed! Hvor dejligt....
 fingre for at næste prøve er lige så god...

Anmeld

17. september 2009

Bondepigen

Tillykke søde!!! Så skal den anden bare være i orden osse, men mon ikke den er det... Dejligt I endelig har fået første svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.