Ideer til kæreste hygge i Århus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
7 svar
1 synes godt om
2. september 2015

Tip!

På en lørdag eftermiddag, 16-17 tiden? 

Det skal ikke være mad eller biograf... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2015

Lunae

BC skriver:

På en lørdag eftermiddag, 16-17 tiden? 

Det skal ikke være mad eller biograf... 

Er det på lørdag, for der er jo festuge i Aarhus i denne uge, så der sker lidt forskelligt rundt omkring

Anmeld Citér

2. september 2015

Tip!

Lunae skriver:

Er det på lørdag, for der er jo festuge i Aarhus i denne uge, så der sker lidt forskelligt rundt omkring

Årh fedt.. Det anede jeg ikke. Det må vi ind og se hvad det er for noget.. Tusind tak 

Anmeld Citér

2. september 2015

jenny4

En tur op i regnbuen på Aros.

Anmeld Citér

2. september 2015

Tip!

jenny4 skriver:

En tur op i regnbuen på Aros.

De lukker allerede kl 17.. Min nørde kæreste skal læse alt på det museum inden vi kan gå op i den der cirkel... Vi kan først være i Århus kl 16 tidligst.. 

Anmeld Citér

2. september 2015

jenny4

BC skriver:

De lukker allerede kl 17.. Min nørde kæreste skal læse alt på det museum inden vi kan gå op i den der cirkel... Vi kan først være i Århus kl 16 tidligst.. 

Giv ham bind for øjnene og før ham derop. Og smul lidt lækkerier med derop som i kan nyde mens i går rundt - så glemmer han nok nørderiet

Anmeld Citér

2. september 2015

Tip!

jenny4 skriver:

Giv ham bind for øjnene og før ham derop. Og smul lidt lækkerier med derop som i kan nyde mens i går rundt - så glemmer han nok nørderiet

Han er læse/historie nørd BIG TIME, så meget at ungerne og jeg ofte fanger legepladserne på museer lang tid før ham..  Men fantastisk er han nu alligevel.. 

Der sker jo en hel del i Århus, så vi skal ud og køres i cykeltaxa, bådtur, lidt og spise og så se stand up.. Det blir super fløde violin kliché kæreste romantisk tur.. 

Anmeld Citér

2. september 2015

jenny4

BC skriver:

Han er læse/historie nørd BIG TIME, så meget at ungerne og jeg ofte fanger legepladserne på museer lang tid før ham..  Men fantastisk er han nu alligevel.. 

Der sker jo en hel del i Århus, så vi skal ud og køres i cykeltaxa, bådtur, lidt og spise og så se stand up.. Det blir super fløde violin kliché kæreste romantisk tur.. 

Det lyder rigtig hyggeligt. God fornøjelse 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.