Hej med jer.
Er ca 8+1 efter egen og lægens beregning.
I går begyndte jeg pludselig at bløde, opdagede ved et toiletbesøg da jeg havde tørt mig. (undskyld detaljer.) Papiret var rødt, og havde rigtig ondt i den ene side. Blev så forskrækket og bange at jeg skyndte mig hjem og ringede med det samme til lægen. Tudede helt vildt, tænkte at nu var det vi havde kæmpet for i 2½ år ved at være væk. Kom akut på sygehuset og blev skannet. Først kunne den ene læge ikke finde hjerteblink, og blev sat lidt over en uge tilbage, så jeg nu kun er 6+5 henne. Lidt efter kom en anden læge, og kiggede med, og hun kunne og vi så så et lille fint hjerteblink. og det lå i livmoderen hvor det skulle. Super glad og lettet. men er bare stadig rigtig bekymret, for i alle mine graviditeter har jeg aldrig oplevet det her. Men ok man siger jo også at der ikke er to graviditeter der er ens, men alligevel. Bløder ikke mere lige pt, og har ikke gjort det siden i går. men synes da stadig jeg har en smule ondt, men heller ikke på samme måde som i går. Nogen der har prøvet eller oplevet noget lignende. Ved ikke om jeg skal være glad eller ked.
Hilsen en meget bekymret gravid. 

Anmeld
Citér