FrkHS skriver:
Jeg fik lagt æg op i mandag, som jeg nu ruger på. Synes jeg her til morgen oplever en del små niv og prik i underlivet.
Andre der oplevede småaktivitet et par dage efter ægoplægning og som havde et positivt udfald?
Ikke nogle positive historier her endnu, men kender alle tankerne og ens søgen efter svar på, hvad kroppen prøver at fortælle en (og vigtigst kan det tegn betyde graviditet!). Men jeg har læst at niv og jag er ret normalt, og bestemt ikke er et dårligt tegn, selvom der ingen garantier er.
Ruger selv efter ICSI, er bare lige 9 dage foran dig, så testdagen nærmer sig for mig - skal teste søndag
Jeg havde niv og jag 5-8 dage efter oplægningen og især når jeg bevægede mig, men jeg mærker sjældent noget til det mere. Mine bryster er begyndt at blive lidt ømme, så jeg håber meget, at det er et godt tegn.
Jeg er hele tiden bange for, at alle mine små tegn bare er bivirkninger af Ovitrellen (jeg fik ud over sprøjten inden ægudtagningen også en halv dosis på ægoplægningsdagen og igen 4 dage efter - erstatning for Crinone, som jeg virkelig hader). Men om min krop forsøger at snyde mig eller jeg faktisk er gravid, ja det må jeg lige vente et par dage med at finde ud af endnu...
Held og lykke med rugningen og ventetiden 
Anmeld
Citér