ikke igen!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. september 2009

ChatH

Mine indlæg for tiden er overhovedet ikke spændende eller overhovedet særlig spændende og her kommer endnu et!!!

Efter efter en, faktisk, rigtig god dag i legestuen mend mine to tøser og det enkle andet barn jeg har så starter hjemturen med at manden har glemt at tømme bagagerummet så jeg kan ikke få den åndssvage lorte barnevogn ind i bilen. Han kører barnevognene over i firmabilen om morgenen så har derfor ikke tænkt over at den ikke kunne være i vores bil om eftermiddagen

Nåh men der står jeg så med to tøser der bare vil hjem og lege og skal bakse barnevognene ind. stellet kan være bagi men selve kassen er der ikke plads til. den skal altså ind på passagersædet, MEN bilen ved siden af holder meget tæt så kan ikke få den ind. efter have bandet og svovlet og pigerne sidder i deres stole og siger LORT må jeg hen og bakse kassen ind over førersædet. Meget yndigt syn!!!!!

Nåh men hjem kommer vi. jeg åbner min mail for at se om der er kommet noget fra forsikringen. og ganske rigtigt, så er der en mail, helt glad åbner jeg den, for så at læse at ham på kontoret ikke kan oplyse os noget som helst før mandag da taksatoren er på kursus eller ferie!!! ARGH. i det øjeblik bryder jeg helt sammen. Jeg kan abre ikke mere- tårerne står ud af hovedet på mig og ved slet ikke hvad jeg skal sige, føle eller gøre. 

Jeg kan bare ikke mere nu, det er forfærdeligt, jeg er der bare ikke for nogen som helst i øjeblikket andet end på arbejdet. 

Min energi er helt væk og jeg kan ikke gøer en skid fordi man er så magtesløs overfor sådan et stort firma!!!

Sidder stadig med tårer i øjnene og kan nærmest ikke snakke. pt er jeg faktisk rigtig bange for at jeg ligepludselig knækker helt sammen og bare ikke kan noget som helst!

Trænger virkelig til et netkram. 

Chatarina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

anna-jonas

Stort netkram er på vej........................og du må få lige så mange du har brug for. Pas nu på dig selv, Søde...............måske kan din dejlige mand overtage alt det forsikringshalløj i en periode..............så du kan få lidt fred. Vigtigt at du lytter til din krop..............og den fortæller dig altså, at du er ved at få et sammenbrud.

Mette

Anmeld

16. september 2009

Klumpe-dumpe

16. september 2009

NaFe

åhhh ha...håber dælme i snart kan få det ordnet og få ro på hjemmefronten..

Kæmpe krammer til dig....hæng i..det skal nok blive godt igen..

kram kram kram kram kram

Anmeld

17. september 2009

Bondepigen

Kan godt forstå, du snart ikke kan mere. Men giver dig osse lige et kæmpestort kram eller to

Håber virkelig snart tingene vender til det bedre!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.