Mangle nogen at tale med ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
5 svar
5 synes godt om
1. september 2015

SRS

Hej ..

Vi har været i gang med vores drøm i 17 mdr. og har i 9 mdr. været i behandling. Som andre der også er i gang med behandling, sikkert kan nikke genkende til. Så er det en turbulent omgang, jeg vil ikke skrive en roman, da du kan høre meget mere om det hele senere.. Men jeg synes det kunne være skønt at have en at tale med, og som ved hvordan det hele kan føles en gang imellem... både op- og nedture.

Jeg savner et frirum, hvor man kan tale frit om det, dele og tænke højt -også om det man ikke altid er stolt over i denne proces.

Glæder mig til at høre fra dig.

Mvh.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2015

Kærlighediminmave

Du er velkommen til at skrive til mig. Vi har været igang i 16 mdr og været i behandling i 4 mdr  

Anmeld Citér

1. september 2015

Musen91

Du må os gerne skrive til mig  

Har været igang i lidt over 24 mdr, med lidt pauser imellem  

Anmeld Citér

1. september 2015

ErDuHerIkkeSnart

Hej med jer

Det er så nødvendigt at have nogle at dele frustrationer, op- og nedture med undervejs - for det er bare benhårdt!

Jeg ved at LFUB har nogle små netværk og uformelle kaffeklubber, bor man mødes og snakker om stort og småt. De findes via deres hjemmeside. Held og lykke til jer alle.

Kh Signe 

Anmeld Citér

2. september 2015

Yoggibear

SRS skriver:

Hej ..

Vi har været i gang med vores drøm i 17 mdr. og har i 9 mdr. været i behandling. Som andre der også er i gang med behandling, sikkert kan nikke genkende til. Så er det en turbulent omgang, jeg vil ikke skrive en roman, da du kan høre meget mere om det hele senere.. Men jeg synes det kunne være skønt at have en at tale med, og som ved hvordan det hele kan føles en gang imellem... både op- og nedture.

Jeg savner et frirum, hvor man kan tale frit om det, dele og tænke højt -også om det man ikke altid er stolt over i denne proces.

Glæder mig til at høre fra dig.

Mvh.

du er velkommen til at skrive til mig... jeg kan kun nikke genkende til en der kan sætte sig i  det... vi har været i gang med projektet i 2 ½ år, mistet to gange og er lige startet i ivf.

Anmeld Citér

2. september 2015

FrkHS

Du er også meget velkommen til at skrive til mig. Har været i behandling i 12 måneder med 8 mislykkede iui'er og er netop igang med min første icsi.

Har selv brug for at dele tankerne med nogen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.