bedste sted?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
9 svar
6 synes godt om
1. september 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Hvis man har sådan lidt hverdagsting man gerne ville sælge hvor har I så oplevet det er bedst at sætte salg for at få det hurtigt væk?

Har nogle gamle gryder og pander, lidt bageting, og noget af sønnens legetøj der skal videre grundt pladsmangel :)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2015

God-mor

Wampires skriver:

Hvis man har sådan lidt hverdagsting man gerne ville sælge hvor har I så oplevet det er bedst at sætte salg for at få det hurtigt væk?

Har nogle gamle gryder og pander, lidt bageting, og noget af sønnens legetøj der skal videre grundt pladsmangel :)

Jeg tænker lokale loppemarkeder :-)

Anmeld Citér

1. september 2015

Wampires

God-mor skriver:

Jeg tænker lokale loppemarkeder :-)

;) jeg er kun hjemme tirsdag og hver anden weekend ;) og dette er min arbejdsweekend hvor der er det sidste i nærheden af os ;)

Anmeld Citér

1. september 2015

God-mor

Wampires skriver:

;) jeg er kun hjemme tirsdag og hver anden weekend ;) og dette er min arbejdsweekend hvor der er det sidste i nærheden af os ;)

Så ville jeg prøve på facebook med børnetingene, der er mange forskellige salgsgrupper .. Jeg ved ikke med det andet, fordi det tror jeg ville sælge bedst på et loppemarked. Ellers ville jeg give det til en genbrugsbutik hvor overskuddet går til et godt formål

Anmeld Citér

1. september 2015

Wampires

God-mor skriver:

Så ville jeg prøve på facebook med børnetingene, der er mange forskellige salgsgrupper .. Jeg ved ikke med det andet, fordi det tror jeg ville sælge bedst på et loppemarked. Ellers ville jeg give det til en genbrugsbutik hvor overskuddet går til et godt formål

Jeg tænkte på diverse onlinesider ;)

og ja ellers via facebook men synes bare at hvis det er via facebook så skal man konstant følge op på det for at undgå at drukne i mængden ;)

Anmeld Citér

1. september 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Wampires skriver:

Jeg er glad for salgsgrupper på Facebook

Jeg har både solgt og købt en hel del der

Anmeld Citér

1. september 2015

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Jeg et ikke på Facebook, men bruger den blå avis, der synes jeg at det ret nemt at sætte noget til salg, får i 95% af tilfældene altid solgt det jeg vil. Man skal dog nok være lidt mere tålmodig med tiden der går fra du har sat det til salg, til det bliver solgt. Og sæt altid prisen lidt op i forhold til hvad du vil have, da folk prutter meget om prisen 

Anmeld Citér

1. september 2015

Wampires

skovrup skriver:

Jeg et ikke på Facebook, men bruger den blå avis, der synes jeg at det ret nemt at sætte noget til salg, får i 95% af tilfældene altid solgt det jeg vil. Man skal dog nok være lidt mere tålmodig med tiden der går fra du har sat det til salg, til det bliver solgt. Og sæt altid prisen lidt op i forhold til hvad du vil have, da folk prutter meget om prisen 

Jeg har også altid før brugt DBA.dk, men ja netop fordi det godt kan tage hele annoncens levetid før man kommer af med det kunne det være rart hvis der var nogen der kendte et hurtigere sted der ikke var facebook...

og ja priserne er altid sat højere end min mindstepris ville være ;)

Anmeld Citér

1. september 2015

Wampires

MummiT skriver:

Jeg er glad for salgsgrupper på Facebook

Jeg har både solgt og købt en hel del der

Det er nok også godt, men jeg er stadig ikke glad for at bruge facebook så meget ;)

og heller ikke om ideen med at alle dem der kan se hvor tingene er henne ved at klikke på mit navn på FB ;)

Anmeld Citér

1. september 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Wampires skriver:

Det er nok også godt, men jeg er stadig ikke glad for at bruge facebook så meget ;)

og heller ikke om ideen med at alle dem der kan se hvor tingene er henne ved at klikke på mit navn på FB ;)

Man kan jo gøre sin profil meget privat, så det kun er ens venner der kan se det. Så det kun er cover- og profilbillede andre kan se

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.