Jeg synes det lyder som om du har pisket en stemning op omkring det her, uden at have noget at have det i.
Det er selvfølgelig uheldigt at hun er i hans klasse, men jeg går ud fra at det er flere år siden hun var ude efter dig, og at hun jo ikke ved at han er netop DIN kæreste.
Derudover er du nød til at stole på at han kender dig og ikke er interesseret i andre og heller ikke hopper på latterlige historier om dig mv. I har et liv sammen, og det smider han vel ikke væk fordi en eller anden fremmed pige siger du er dum (forudsat at hun stadig kunne finde på det)
Hvis du er bange for utroskab mv så tænker jeg at det er jeres indbyrdes tillid i skal arbejde med, men mon ikke det går i sig selv igen når han er kommet godt i gang og du kan se at han ikke ændrer sig overfor dig.
Prøv at fortælle dig selv en anden historie end den du gentager i dit hoved nu. Prøv at sige - jeg har en dejlig mand der har valgt et studie som han brænder for. Det gør ham glad, og når han er glad på skolen så er han også glad herhjemme og det giver overskud til os to. Han skal gå med en masse brokkende og diskussionslystne madammer hele dagen, så han vil glæde sig til at komme hjem til dig og have jeres fælles samvær. Der er måske et par dumme trunter eller et par lækre sild, men det betyder ikke noget, for han har valgt dig.
Du vil være overrasket over hvor stor betydning det har at ændre den historie man fortæller sig selv om situationer:-)
Anmeld
Citér