Uge 26 og kilo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. september 2015

xStinepigen

Hej alle. Jeg er nu 26+2 og har siden start raget 4 kilo på. Tre AF de kilo kom snigende inden for et par dage omkring uge 21 og har ikke taget på siden ( ikke st det gør noget - det må gerne fortsætte ubådene fart ���� ) hvad har/havde i taget på omkring uge 26, og hvad endte i på?

Kram en nysgerrig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2015

Looni

xStinepigen skriver:

Hej alle. Jeg er nu 26+2 og har siden start raget 4 kilo på. Tre AF de kilo kom snigende inden for et par dage omkring uge 21 og har ikke taget på siden ( ikke st det gør noget - det må gerne fortsætte ubådene fart ���� ) hvad har/havde i taget på omkring uge 26, og hvad endte i på?

Kram en nysgerrig 

Jeg havde taget omkring 2kg på da jeg var ca så langt som du. 

Nu er jeg 34+5 og har taget 5kg på. - håber jeg kan holde vægtstigningen nogenlunde nede de sidste par uger også.  - det kunne jeg sidst, men nu må vi se 

Anmeld Citér

1. september 2015

Tullemulle

xStinepigen skriver:

Kram en nysgerrig 

Også kommer den store hval her, som har taget 25 kg på indtil videre 

Anmeld Citér

1. september 2015

Tullemulle

xStinepigen skriver:

Kram en nysgerrig 

Også kommer den store hval her, som har taget 25 kg på indtil videre 

Anmeld Citér

1. september 2015

Jegkiggerpåfugle

Tog 28 kg på i den første graviditet - denne her har jeg kunne holde mig til en tredjedel af den vægt

Anmeld Citér

1. september 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Da jeg var 26 uger tror jeg at jeg Ca havde taget en 4-5 kg på 

Jeg er nu 32 uger og har taget 9 kg på og det går kun op ad i en hastig fart nu 

Sidst endte jeg med at tage 20kg på og håber sådan at holde mig under dette men det ser ikke for godt ud 

Men jeg spiser enlig osse bare hvad jeg lige har lyst til 

Anmeld Citér

1. september 2015

FrkC

Da jeg var i 26+ havde jeg taget omkring 9 kg på 

Anmeld Citér

1. september 2015

xStinepigen

Vildt det er sp forskelligt . Tror min kommer til at blive holdt okay godt nede, har graviditetsukkersyge så maden bliver kontrolleret

Anmeld Citér

1. september 2015

Anonym

Jeg er nu 32 uger henne og har taget 6kg på

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.