Nogen med springgymnastik børn? Hilfe.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
7 svar
2 synes godt om
1. september 2015

Noneother

Jeg har en søn på 5 som starter til springgymnastik snart. 

Men jeg har lidt svært ved at finde ud af hvad for noget tøj han skal have på. Str 110, i øvrigt.

Så hvis der er nogen der har en kommentar til hvad de skal have på, et billede, et link eller en ide til en fysisk butik der sælger sportstøj til så små mennesker, så tages der imod med kyshånd. 

Tøjet koster jo, og jeg vil så nødig opdage at jeg har brugt penge på noget der så ikke kan bruges til formålet.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2015

Skouboe

Noneother skriver:

Men jeg har lidt svært ved at finde ud af hvad for noget tøj han skal have på. Str 110, i øvrigt.

Så hvis der er nogen der har en kommentar til hvad de skal have på, et billede, et link eller en ide til en fysisk butik der sælger sportstøj til så små mennesker, så tages der imod med kyshånd. 

Tøjet koster jo, og jeg vil så nødig opdage at jeg har brugt penge på noget der så ikke kan bruges til formålet.  

Gå i en sportsbutik og køb et par shorts og en t-shirt til at starte med, og så tal ellers med instruktøren.

Anmeld Citér

1. september 2015

helle85

Noneother skriver:

min datter gå til springmix og der har de bare short og tshirt på  og evt gymnastiksko 

Anmeld Citér

1. september 2015

(august)

Her har hun gymnastikdragt på og sko. Vil anbefale noget som sidder lidt tæt, så det bliver på kroppen når de springer rundt. 

Anmeld Citér

1. september 2015

Noneother

Skouboe skriver:

Gå i en sportsbutik og køb et par shorts og en t-shirt til at starte med, og så tal ellers med instruktøren.

Okay tak. Det lyder jo dejlig enkelt. Blev bare så forvirret igår da jeg stod i en verden af tights, sweats og diverse dyre mærker, uden at ane hvad han egentlig skulle bruge. 

Anmeld Citér

1. september 2015

LBK

Noneother skriver:

Noget der sidder tæt (hilsen en springinstruktør)

Anmeld Citér

1. september 2015

Noneother

LBK skriver:

Noget der sidder tæt (hilsen en springinstruktør)

Okay. Jeg ved ikke helt hvad jeg føler omkring gymnastikdragter til drenge  ville et bar løbe tights og en T-shirt række? 

Anmeld Citér

1. september 2015

LBK

Noneother skriver:

Okay. Jeg ved ikke helt hvad jeg føler omkring gymnastikdragter til drenge  ville et bar løbe tights og en T-shirt række? 

Det skal heller ikke være en dragt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.