Eksperthjælp: Forsinket menstruation efter p pille stop.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
0 svar
0 synes godt om
31. august 2015

Lisbeth Jess

Hej! Jeg har været on/off på p-piller i ca 3 år nu. Det har varieret meget med hvilke p-piller jeg har taget, eftersom dem jeg fik for et års tid siden gjorde mig sløv og fik noget kronisk hovedpine. Derefter KOm jeg på nogle som jeg synes var rigtig gode, men da jeg læste om dem, stod der at man fik acne som bivirkninger og det var derfor jeg pludselig havde fået så mange bumser. I starten af august skulle jeg starte på ny pakke, men valgte efter en uge at stoppe helt på dem. Jeg har brugt andet prævention. Så mit spg er bare: hvornår skal jeg regne med at få min mens? Jeg plejer altid at få den d. 24-25 i hver måned, men eftersom jeg tog pillerne i en uge og stoppede så har det vel også en betydning? Min mens er nemlig ikke kommet endnu.
Mvh Denise.

Lisbeths svar

Hej !

Det er naturligt at din menstruation bliver forsinket. Du har fået hormoner et stykke tid, du ophører med P pillerne og nu skal dine egne hormoner igang.

Det kan tage lidt tid, måske springer du over denne gang og stille og roligt kommer der regelmæssighed igen.

Du har garderet dig og brugt anden prævention.

Håber for dig det snart går i orden.

Varme hilsner 

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.