Hvilken bog til godnathistorie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2015

Leneur

Troldepus er et hit her og der er mange bøger i den serie. Selvom min datter ikke forstår alle ordene fænger historierne alligevel 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2015

Skouboe

Snøvsen

Anmeld Citér

1. september 2015

Lunae

karisima skriver:

I aften er min datter og jeg blevet færdige med de sidste Ole Lund Kirkegaard historier og nu ved jeg simpelthen ikke hvad vi skal i gang med.

Min datter er 5 år, ikke til alt for meget prinsesse/lyserødt/eventyr men vil gerne høre en sammenhængende historie (ikke en man bliver færdig med på en aften). Ole Lund Kirkegaard har været en KÆMPE succes. Astrid Lindgren er prøvet - ingen succes.

Kom med jeres favoritter.... 

Jakob Martin Strid skriver vanvittig godt. Herhjemme er "den kæmpe store pære" et stort hit.

Ellers er vi igang med Sigurds Børnebibel - vi er ikke religiøse, men historierne er spændende og godt illustreret

Anmeld Citér

2. september 2015

piratos123

Hej

Har selv fundet denne side: http://www.godnathistorie.nu/ med de bedste eventyr fra blandt andet H.C Andersen og brødrene Grimm, som helt klart er et forsøg værd. Nogle af historierne er meget sukkersøde og prinsesse agtig, som din datter ikke ville kunne lide, men der er også mange andre eventyr's genre at vælge i mellem.

God læsing herfra!

Anmeld Citér

2. september 2015

Bebe89

Bjarne Reuters "Kaptajn Bimse og Goggeletten" har jeg altid været vild med. Jeg ved dog ikke om din datter er lidt for lille, men den er ret sjov i hvert fald 

Anmeld Citér

2. september 2015

karisima

Tak for alle jeres forslag. Der er noget at gå igang med 

Anmeld Citér

2. september 2015

Flomse

Troldepus:-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.