Endelig vores tur :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.643 visninger
21 svar
80 synes godt om
31. august 2015

Lisbeth1985

Efter 6 år, 3 IUI, 5 IVF/ICSI og 3 frys er det blevet endelig blevet vores tur :-) Testen er lavet i morges. Officiel testdag og blodprøve er på fredag. Nu krydser vi fingre for,at bønnen hænger godt fast de næste otte måneder! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2015

esioul

Lisbeth1985 skriver:

Efter 6 år, 3 IUI, 5 IVF/ICSI og 3 frys er det blevet endelig blevet vores tur :-) Testen er lavet i morges. Officielt testdag og blodprøve er på fredag. Nu krydser vi fingre for,at bønnen hænger godt fast de næste otte måneder! 

Anmeld Citér

31. august 2015

FrkC

31. august 2015

Chellie

Der krydses!! 

Anmeld Citér

31. august 2015

nielsen80

Du får også lige et tillykke her.

INGEN fortjener dette mere end jer. 

Anmeld Citér

31. august 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

SÅDAN  stort tillykke, i har kæmpet hårdt, krydser for en god blodprøve og at der kommer en skøn baby om 8 mdr 

Anmeld Citér

31. august 2015

Miia90

yes yes yes..

stort tillykke 

Anmeld Citér

31. august 2015

M (:

Lisbeth1985 skriver:

Efter 6 år, 3 IUI, 5 IVF/ICSI og 3 frys er det blevet endelig blevet vores tur :-) Testen er lavet i morges. Officiel testdag og blodprøve er på fredag. Nu krydser vi fingre for,at bønnen hænger godt fast de næste otte måneder! 

Kæmpe stort tillykke! Nyd det 100%! 

Krydser fingre og tæer for, at den lille bønne bliver derinde - og hvis ikke, så nyd tiden indtil da. Det vil gøre lige ondt om du bruger tiden på bekymring eller på at være lykkelig. Men men men, denne gang ER det jeres tur, så ingen grund til at tage bekymringerne på forskud.. (: 

Anmeld Citér

31. august 2015

Putomanen

Ihh, kæmpe tillykke! 

Jeg krydser alt jeg kan for at den lille spire sætter sig godt og grundigt fast 

Anmeld Citér

31. august 2015

elskeratværemor

og et stort tillykke med den lille spire

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.