Pergotime ingen effekt. Får man så mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
0 svar
0 synes godt om
31. august 2015

KissMeKissMeKissMe

Hej piger. Har læst med herinde i en rum tid efterhånden, men dette er mit første indlæg 

Jeg er i gang med behandling efter at have prøvet at blive gravid i et år, hvor jeg kun har haft ægløsning 2 gange (september 14 og februar 15). 

Vi har efterhånden fået tjekket alt. Kæresten har almindelig sæd, der er passage hos mig, jeg har alt for meget testosteron, men er normalvægtig (180 cm og 65 kg). 

Nu har vi så været i gang med pergotime. Først 1x50mg i 5 dage uden effekt, hvor jeg fik provera til at sætte mens i gang (bad selv om dette, da jeg havde pletblødt i flere uger). 

I denne omgang 2x50mg pergotime i 5 dage og her på CD12 til scanning kunne han se, at der heller ikke var et eneste æg, som havde udviklet sig det mindste. Imens jeg tager tøj på bag gardinet hos gyno, siger han så: "Jamen du ringer bare, når du får menstruation, og så finder vi ud af, hvad vi gør. Hejhej". Jeg står der uden undertøj og er ret forvirret, og får slet ikke spurgt ind til noget. Sender ham en mail, da jeg kommer hjem og spørger om jeg skal regne med at få mens, nu hvor der ikke kommer ægløsning (får jo ikke mens af mig selv normalt). Men det skriver han, at jeg burde få og ellers kan jeg bare ringe om en måned (øv)

Så mit spørgsmål til jer er: Er der nogen, som har oplevet at få mens efter pergotime uden at have haft ægløsning? Frygter virkelig at jeg nu skal gå helt til 1. oktober og så starte provera og dermed først starte næste forsøg om halvanden måned (efter nu at have ventet hele sommeren pga. ferielukket, føler jeg bare ikke at der er andet end ventetid )

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.