jeg ved ikke helt hvor jeg skal starte eller slutte...
jeg er dybt frustrerer over den situation vi, eller nærmere jeg, står i..
Vi har været sammen i 8,5 år. for 2,7 år siden blev min kæreste selvstændig og har fået mere og mere at se til / han møder på job kl.3 om natten og er hjemme et sted mellem kl.15 og 17. Han fortsætter med administrativt ARBRJDE når han kommer hjem og jeg står med alt andet - job, børn og hus. Det i ville heller ikke gøre mig noget, hvis ikke der var fordi jeg føler vi IKKE har noget forhold. Alt går op i organisering og afhentning. da vi har så forskellige dagsrytmer går han oftest i seng kl.19-20 og skak vi have sex - hvilket vi næsten ikke har, skal det aftales på forhånd - hvilket jeg synes er en dødbidder. Inter er spontant og jeg føler faktisk ikke at han har lyst til mig og har følt det længe! Jeg bliver bitter når jeg i længere tid oplever at hans arbejde er alt og det er en ond spiral vi er inde i. jeg går og er sur hele tiden, jeg tager alt slæbet med børnene og bliver sur over, at jeg aldrig får noget ro til noget som helst. Jeg føle og føler ikke han har forståelse for hvor meget jeg egentlig står med og når jeg ytrer mig får jeg ingen anerkendelse, kun er " og du tror ikke at jeg også har meget at se til ". vi skændes rigtig tit, føler ikke at minkæreste har overskud til andet end job. der er ikke plads til at jeg fx. er syg og han skal tage børnene. generelt er det kun hans job han har plads til og vores andres liv skal tilpasses hans hele tide og jeg er simpelthen så træt af at være hushjælp.... hav se jeg noget til at opveje det, kunne jeg leve med det, men det har jeg ikke... hvad gør I andre?????
Anmeld
Citér