FUUUUCk hvor kan en hæmoride gøre ondt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. august 2015

Anonym trådstarter

og nu har den holdt mig vågen siden kl 2.45 i nat hvor jeg var oppe og give min datter mad. Shit det gør ondt. Jeg har haft hæmorider i 5 år (siden første fødsel), og har ønsket dem fjernet mange gange, men er hele tiden anbefalet at jeg ventede til jeg havde fået de børn jeg skulle have.

Jeg går nu og venter på indkaldelse efter min læge har lavet henvisning.

NU havde jeg bare brug for at skrige det høøøøøøjt. Det er jo ikke just det man praler med når man sidder rundt om bordet og spiser aftensmad

Nøj man jeg kan hverken stå eller gå, eller ligge for den sags skyld. Håber jeg kan sove lidt til middag senere.

Uhh det var dejligt at få råbt lidt.  God dag.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2015

Ina33

Anonym skriver:

og nu har den holdt mig vågen siden kl 2.45 i nat hvor jeg var oppe og give min datter mad. Shit det gør ondt. Jeg har haft hæmorider i 5 år (siden første fødsel), og har ønsket dem fjernet mange gange, men er hele tiden anbefalet at jeg ventede til jeg havde fået de børn jeg skulle have.

Jeg går nu og venter på indkaldelse efter min læge har lavet henvisning.

NU havde jeg bare brug for at skrige det høøøøøøjt. Det er jo ikke just det man praler med når man sidder rundt om bordet og spiser aftensmad

Nøj man jeg kan hverken stå eller gå, eller ligge for den sags skyld. Håber jeg kan sove lidt til middag senere.

Uhh det var dejligt at få råbt lidt.  God dag.

Øv, det lyder ikke rart.

jeg har også fået hæmorider i mine graviditeter, men af en eller anden årsag gør de overhovedet ikke ondt, ja jeg mærker faktisk intet til dem... 

Jeg håber du snart kan få dine fjernet, så du er fri for de smerter. 

Anmeld Citér

3. september 2015

Anonym trådstarter

Ina33 skriver:

Øv, det lyder ikke rart.

jeg har også fået hæmorider i mine graviditeter, men af en eller anden årsag gør de overhovedet ikke ondt, ja jeg mærker faktisk intet til dem... 

Jeg håber du snart kan få dine fjernet, så du er fri for de smerter. 

tak  Jeg venter stadig spændt på indkaldelse

Anmeld Citér

3. september 2015

Lotus86

Anonym skriver:

tak  Jeg venter stadig spændt på indkaldelse

Indtil det sker, så kan jeg anbefale Hemapro, det virkede på mig allerede efter et døgn, fra sindssygt smertehelvede, til ingen smerter overhovedet. 

Anmeld Citér

3. september 2015

FruK

Har du ikke fået noget creme til dem?

De kan gøre SÅÅÅ ondt!! 

Anmeld Citér

3. september 2015

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Indtil det sker, så kan jeg anbefale Hemapro, det virkede på mig allerede efter et døgn, fra sindssygt smertehelvede, til ingen smerter overhovedet. 

Fedt! Tak

Anmeld Citér

3. september 2015

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Har du ikke fået noget creme til dem?

De kan gøre SÅÅÅ ondt!! 

Jeg har købt lidocain 

Anmeld Citér

3. september 2015

Mettefpigen

Av av av... også i 5 år!!! Jeg havde en i Ca 6 måneder og det var et helvede.... Holdte mig så længe jeg kunne fordi jeg græd af smerte hver jeg gang jeg skulle på toilet med resultatet bagefter at jeg Heller ikk kunne sove af smerter.... jeg græd mig i søvn hver gang.... 

Jeg prøvede alt hvad min læge gav mig lige fra stik piller til alverdens cremer... efter Ca 6 måneder fik jeg den stærkeste creme man kan få og den virkede... 

Måske du kunne prøve at snakke med lægen om det i mellemtiden hvis du ikk har prøvet den...

God bedring ☺

Anmeld Citér

3. september 2015

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Av av av... også i 5 år!!! Jeg havde en i Ca 6 måneder og det var et helvede.... Holdte mig så længe jeg kunne fordi jeg græd af smerte hver jeg gang jeg skulle på toilet med resultatet bagefter at jeg Heller ikk kunne sove af smerter.... jeg græd mig i søvn hver gang.... 

Jeg prøvede alt hvad min læge gav mig lige fra stik piller til alverdens cremer... efter Ca 6 måneder fik jeg den stærkeste creme man kan få og den virkede... 

Måske du kunne prøve at snakke med lægen om det i mellemtiden hvis du ikk har prøvet den...

God bedring ☺

Tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.