Hvor hurtigt fik i symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. august 2015

Minni13

Hej derude 

nu ligger jeg her og har det ret elendigt, fordi jeg har kvalme og er lidt svimmel, og kom sådan til at tænke på om det evt. kunne være graviditetstegn!

jeg havde en MA oktober sidste år, og fik først min mens i slutningen af december! Jeg forsøgte egentlig de første 6 måneder at blive gravid, men holdte så op med at forsøge og bare vente til mens udeblev. Min mens er ret uregelmæssig så sætter bare max dage på. 

Da jeg jo er holdt op med at tænkte så meget over det, tvivler jeg på at det er indbildning  

Jeg begyndte egentlig først at tænke på det, da min bryster begyndte at blive lidt ømme i siden og underneden, men her i dag fik jeg kvalme midt i rengøringen og måtte sætte mig ned, hvor jeg yderligere blev svimmel, er det nogle tegn eller tegn på mens? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2015

Eskimoen

Minni13 skriver:

Hej derude 

nu ligger jeg her og har det ret elendigt, fordi jeg har kvalme og er lidt svimmel, og kom sådan til at tænke på om det evt. kunne være graviditetstegn!

jeg havde en MA oktober sidste år, og fik først min mens i slutningen af december! Jeg forsøgte egentlig de første 6 måneder at blive gravid, men holdte så op med at forsøge og bare vente til mens udeblev. Min mens er ret uregelmæssig så sætter bare max dage på. 

Da jeg jo er holdt op med at tænkte så meget over det, tvivler jeg på at det er indbildning  

Jeg begyndte egentlig først at tænke på det, da min bryster begyndte at blive lidt ømme i siden og underneden, men her i dag fik jeg kvalme midt i rengøringen og måtte sætte mig ned, hvor jeg yderligere blev svimmel, er det nogle tegn eller tegn på mens? 

Hvornår havde du blødning sidst? Prøv at tage en test....

Anmeld Citér

30. august 2015

Minni13

Det er alt for tidligt endnu, det er 21 dage siden! 

Anmeld Citér

31. august 2015

Chellie

Jeg fik først kvalme omkring uge 6. Inden da var træthed og mens-smerter det mest fremtrædende symptom - mens-smerterne startede omkring da ægget satte sig fast, og kom og gik med nogle dages mellemrum. Trætheden var der fra starten, da jeg var snotforkølet, men holdt bare ikke rigtigt op igen, ligesom jeg heller ikke kunne finde ud af at blive rask..

Men, efter mange måneder, hvor vi prøvede at blive gravide, ved jeg også, at symptomer ikke nødvendigvis er noget, man kan regne med. Jeg fik stort set alle symptomer hver måned, mest fordi jeg så gerne ville have dem. Først da der var gevinst, kunne jeg mærke, at der var forskel på de indbildte symptomer, og dem jeg faktisk fik, som betød at jeg var gravid. Det eneste pålidelige svar, du kan få, er ved at tage en test 

Anmeld Citér

31. august 2015

Minni13

Jeg var i dag oppe i pito og købe loppekur til min kattemor og killinger, da jeg går inde i forretningen og pludselig mærker et slag som luft, svært at forklare, en følelse der strømmede igennem min krop af at være gravid, ved ikke helt om det passer med killinger på knap 12 uger, men min mor-mis er ikke helt så kælen, men de her 3 små babyer, kommer til mig og ligger sig helt op i hovedet på mig, og spænder og vil kæles med, men de gør det ikke ved manden, ham løber de fra  de er nemlig først begyndt på det her for nogle få dage siden. 

Også her i går aftes og nu, for den sags skyld, strammer det omkring min lænd, som mens-smerter. Mine bryster er ekstremt ømme, og da jeg har været gravid et par gange før, så kender jeg lidt til følsen, da jeg som 14 årig fik en sen-abort i uge 17.  Lidt må man vel have lov at håbe nu, det er gået så skidt for mig igennem de sidste 6 år 

Anmeld Citér

3. september 2015

Minni13

2 dage til test-dag, synes jeg har det mærkeligt i kroppen.. En måde der slet ikke kan forklares! Glæder mig lidt til test-dag, har haft lidt symptomer de sidste 4 dage..  Krydser fingre.

Anmeld Citér

4. september 2015

Tutter92

Minni13 skriver:

2 dage til test-dag, synes jeg har det mærkeligt i kroppen.. En måde der slet ikke kan forklares! Glæder mig lidt til test-dag, har haft lidt symptomer de sidste 4 dage..  Krydser fingre.

Jeg har selv mistet 2 gange, og 3. gang fik jeg min dejlige dreng ud af det.

Alle de gange jeg har været gravid, har jeg ikke været i tvivl om det inden jeg tog en test. Det har været den samme underlige følelse alle 3 gange.  

Anmeld Citér

6. september 2015

Minni13

Jeg har så heller ikke været i tvivl når den her 'underlige' følelse er skyllet ned over mig. Har dog stadig ikke fået menstruation men tør så heller ikke at teste, fordi jeg lige alligevel er lidt bange for den her negative test.  Nu er jeg så på dag 29. Og min menstruation er jo ret uregelmæssig, men har fortsat ondt i lænden og brysterne bliver kun værre, men synes ikke de er hverken vokset eller er hårdere end de plejer. Så tror ikke den er der. 

Anmeld Citér

6. september 2015

Snevejr84

Minni13 skriver:

Jeg har så heller ikke været i tvivl når den her 'underlige' følelse er skyllet ned over mig. Har dog stadig ikke fået menstruation men tør så heller ikke at teste, fordi jeg lige alligevel er lidt bange for den her negative test.  Nu er jeg så på dag 29. Og min menstruation er jo ret uregelmæssig, men har fortsat ondt i lænden og brysterne bliver kun værre, men synes ikke de er hverken vokset eller er hårdere end de plejer. Så tror ikke den er der. 

Tak en test jeg er uge 7 og har få symptomer. I starten havde jeg ingen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.