Skyggestreg eller gravid??? ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
14 svar
9 synes godt om
30. august 2015

Mussemus

Hej alle sammen. 

Jeg er helt ny herinde, men skriver dette indlæg da jeg har brug for jeres hjælp. 

Mig og min kæreste startede projekt baby for 3 måneder siden og forventer mens imorgen eller overmorgen. Jeg har så idag søndag testet, fordi jeg synes jeg havde symptomer der indikerede eventuelt graviditet. Mit spørgsmål er bare og det er skygge streger eller en positiv test jeg idag har fået ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2015

TrineMine86

Hej alle sammen. 

Jeg er helt ny herinde, men skriver dette indlæg da jeg har brug for jeres hjælp. 

Mig og min kæreste startede projekt baby for 3 måneder siden og forventer mens imorgen eller overmorgen. Jeg har så idag søndag testet, fordi jeg synes jeg havde symptomer der indikerede eventuelt graviditet. Mit spørgsmål er bare og det er skygge streger eller en positiv test jeg idag har fået ..

Jeg vil sige tillykke - du skal være mor  (Hvis den er aflæst indenfor tidsrammen)

Anmeld Citér

30. august 2015

Mussemus

TrineMine86 skriver:

Jeg vil sige tillykke - du skal være mor  (Hvis den er aflæst indenfor tidsrammen)

Kontrol stregen kom med det samme og nummer 2 streg kom inden for 10minutter��

Anmeld Citér

30. august 2015

TrineMine86

Mussemus skriver:

Kontrol stregen kom med det samme og nummer 2 streg kom inden for 10minutter��

Kontrolstregen kommer altid med det samme, teststregen er forskellig hvor lang tid efter man kan regne med den, nogle er 2 eller 5 min, nogle 10, man må ikke aflæse efter tiden er udløbet da den ellers kan vise falsk positiv.. 

Anmeld Citér

30. august 2015

ErDuHerIkkeSnart

Som en anden skriver: Den er positiv, hvis den er aflæst indenfor tid Hvis teststregen først kom efter 10 minutter, lyder det til at du lige må vente en dag eller to og så teste igen (og så gøre det med morgenurin). Held og lykke!!

Anmeld Citér

30. august 2015

70121416

Vil bare sige forsigtig tillykke

Anmeld Citér

30. august 2015

Mussemus

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Som en anden skriver: Den er positiv, hvis den er aflæst indenfor tid Hvis teststregen først kom efter 10 minutter, lyder det til at du lige må vente en dag eller to og så teste igen (og så gøre det med morgenurin). Held og lykke!!

Den kom inden for 10 min.. 5-7

min 

Anmeld Citér

30. august 2015

ErDuHerIkkeSnart

Mussemus skriver:

Den kom inden for 10 min.. 5-7

min 

Ja - men må du jo tjekke på din test hvor hurtigt den skal aflæses? Det varierer lidt fra mærke til mærke - de fleste indenfor et par minutter. Krydsede fingre herfra!

Anmeld Citér

31. august 2015

Mussemus

Når har så idag mandag morgen lavet en ny test og sådan så testen ud inden for de 5minutter, som der står den skal i brugsanvisningen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

31. august 2015

Mussemus

Når har så idag mandag morgen lavet en ny test og sådan så testen ud inden for de 5minutter, som der står den skal i brugsanvisningen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.