Resultater med fryseæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2015

Mette0105

Eskimoen skriver:

Dejligt med et positivt indlæg �� og tillykke

Tak og held og lykke 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2015

Eskimoen

Putomanen skriver:

Det lykkedes for os i et fryseforsøg efter 6 icsi forsøg og i 2 fryseforsøg. Så vi har rigtig gode erfaringer 

Havde du smerter efter oplægning? I dag har jeg virkelig haft murren i underlivet og har næsten måtte tage smertestillende... Gjorde det ikke... Men jeg har været på arbejde og der er desværre meget med at gå rundt (ingen løft). Klinikken sagde jeg godt kunne arbejde, men i dag var jeg klar på ay tage hjem. Vil så gerne passe på det lille æg 

Anmeld Citér

31. august 2015

Eskimoen

Lisbeth1985 skriver:

Jeg har desværre ingen gode erfaringer, som  jeg kan dele ud af.

Men jeg vil lige ønske dig held og lykke

Havde du smerter efter oplægning? I dag har jeg virkelig haft murren i underlivet og har næsten måtte tage smertestillende... Gjorde det ikke... Men jeg har været på arbejde og der er desværre meget med at gå rundt (ingen løft). Klinikken sagde jeg godt kunne arbejde, men i dag var jeg klar på ay tage hjem. Vil så gerne passe på det lille æg

Anmeld Citér

31. august 2015

Eskimoen

Mette0105 skriver:

Tak og held og lykke 

Anmeld Citér

1. september 2015

Putomanen

Eskimoen skriver:

Nej, jeg havde ikke smerter efter mine fryseforsøg, da indgrebet var så mildt.

Men måske kan det være at du kan mærke ægget sætte sig fast? Hvor mange dage siden er det at du fik lagt det op?

Anmeld Citér

1. september 2015

Eskimoen

Putomanen skriver:

Nej, jeg havde ikke smerter efter mine fryseforsøg, da indgrebet var så mildt.

Men måske kan det være at du kan mærke ægget sætte sig fast? Hvor mange dage siden er det at du fik lagt det op?

I dag er det to dage siden. Igår, da smerterne kom, var det omkring 24 timer efter..

man bliver bare så sensitiv og går og leder efter alle symptomer. Jeg synes også mine bryster er ømme... Det er jo ønsketænkning 

Anmeld Citér

1. september 2015

Mette0105

Eskimoen skriver:

Havde ikke smerter efter ægoplægning, men fik sat æg op onsdag og om fredagen fik jeg foretaget en rodbehbehandling og var på pincelin og panodiler i en uge ! Pga af smerte i tænderne så havde nok heller ikke lagt mærke til det 

mine symptomer var mere kvalme og ekstremt øm i siderne af brysterne :/ og synes mere det er nu her efter positiv blodprøve at jeg har en underlig følelse i min mave :/

hvornår har du testdag?

Anmeld Citér

1. september 2015

Eskimoen

Mette0105 skriver:

Havde ikke smerter efter ægoplægning, men fik sat æg op onsdag og om fredagen fik jeg foretaget en rodbehbehandling og var på pincelin og panodiler i en uge ! Pga af smerte i tænderne så havde nok heller ikke lagt mærke til det 

mine symptomer var mere kvalme og ekstremt øm i siderne af brysterne :/ og synes mere det er nu her efter positiv blodprøve at jeg har en underlig følelse i min mave :/

hvornår har du testdag?

Jeg har først blodprøve 14/9... Jeg tror bare jeg et ved at drive mig selv lidt til vanvid i ønsketænkning 

Anmeld Citér

1. september 2015

Mette0105

Eskimoen skriver:

Jeg har først blodprøve 14/9... Jeg tror bare jeg et ved at drive mig selv lidt til vanvid i ønsketænkning 

Haha åh ja kender jeg godt !! Kan også huske første gang ! Var forfærdeligt ! Der testede jeg også før tid som desværre var negativ! Men her 2 gang gjorde jeg ikke men der havde jeg også tandpine så ku slet ikke koncentrer mig om af skulle teste 

men ventetiden føles uendelig lang!!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.