Mulig graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. august 2015

Anonym trådstarter

Vi havde ikke lige planlagt at skulle blive gravide endnu. Jeg er i gang med vægttab og mangler stadig en del før jeg ville være tilfreds til at blive gravid.

vi hyggede så fredag da jeg mente det var okay uden at risikere at blive gravid. Jeg tager ikke p-piller så sandsynligheden for at blive gravid er der. Men i går tjekker jeg så, og kan se jeg fredag ud fra min app skulle være mest frugtbar der. Vi er selvfølgelig glade hvis der er en graviditet men ville bare godt have ventet lidt, da det kommer til at konflikte med nogle ting senere.

når vi nu har ramt den dag så er der vel meget stor chance for graviditet? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2015

Astoria

Profilbillede for Astoria

Givet at du rent faktisk har ramt lige ned i din ægløsning (en app kan kun give et estimat) og i begge er sunde og raske, så omkring 20%.

Anmeld Citér

30. august 2015

Anonym trådstarter

Astoria skriver:

Givet at du rent faktisk har ramt lige ned i din ægløsning (en app kan kun give et estimat) og i begge er sunde og raske, så omkring 20%.

Altså det passer meget godt med æl slim. Og tidligere har app passet. Har nemlig et par gange taget æl test for at tjekke. 

Men må jo bare se om det er noget eller ej. Men tusinde tak

Anmeld Citér

30. august 2015

Krydserfingre

Altså hvis du både har bemærket æl slim mm så vidste du vel godt du var frugtbar? og der er ikke "kæmpe" chance for graviditet, det er kun ca 10-15% har heg hørt. 

Anmeld Citér

30. august 2015

Anonym trådstarter

Krydserfingre skriver:

Altså hvis du både har bemærket æl slim mm så vidste du vel godt du var frugtbar? og der er ikke "kæmpe" chance for graviditet, det er kun ca 10-15% har heg hørt. 

Det tænkte jeg først Over bagefter at der var. Det skifter sådan lidt hvor meget og hvor lidt der er. Og derfor havde jeg ikke tænkt yderligere over det. Og havde også troet jeg skulle have æl nogle dage tidligere

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.