Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Jeg kan godt relatere til din situation. Jeg mistede min mand for snart 2,5 år siden, også ret pludseligt, og stod derefter alene med to børn på dengang 5 og næsten 3 år.
Jeg mistede en stor del af min vennekreds i den forbindelse, men dem der er med i dag er til gengæld også næsten familie. Jeg er gået med i nogle forskellige sociale netværk på Facebook, men jeg har svært ved at deltage i deres arrangementer pga. tidsnød.
Jeg mangler ikke noget socialt i hverdagene, da jeg er flad hver aften efter arbejde, hentning af børn, madlavning, lektielæsning og huslige opgaver. Derudover arbejder jeg på en skole med meget liv og gode kolleger, så får også dækket en del socialt der.
Hvis du ikke ønsker at trække mere på din familie, kunne du måske få en ung pige til at passe børn, når du har behov for tid til dig selv. Eventuelt med et fast interval, så du har noget at planlægge ud fra.
Jeg håber, du finder noget tid til dig selv, så dine behov også bliver tilgodeset. Det er et puslespil når man pludselig er alene-alene...
Anmeld
Citér