Wii fit eller Wii sport

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.111 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. september 2009

Stumpen

Hvilken bruger/brugte du i forbindelse med vægttab?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

KarinaIda

Stumpen skriver:

Hvilken bruger/brugte du i forbindelse med vægttab?

Du kan jo bruge begge dele.. Wii fit giver jo nok mere i sidste ende, idet du står på brættet og er med med hele kroppen....

Anmeld

16. september 2009

Stumpen

KarinaIda skriver:

Du kan jo bruge begge dele.. Wii fit giver jo nok mere i sidste ende, idet du står på brættet og er med med hele kroppen....

Vil det sige at wii sport er bedst så længe kiloerne rasler af en og wii fit er bedst når der skal strammes op??

Anmeld

16. september 2009

KarinaIda

Stumpen skriver:

Vil det sige at wii sport er bedst så længe kiloerne rasler af en og wii fit er bedst når der skal strammes op??

Altså jeg synes jo bedst om wii fit

Anmeld

16. september 2009

skoust

vi har begge spil og vi har også de nye der hedder wii resort det er også skide sjovt.. og der skal du også bevæge dig med hele kroppen..

Anmeld

16. september 2009

Munder

Jeg synes det er rigtig sjovt at spille tennis i Wii sport, der brænder jeg da nogle kalorier, da jeg ikke bare kan stå stille, men tonser rundt efter bolden.

Vi har ikke Fitten, men den er da på ønskeseddelen

Anmeld

16. september 2009

ivfmarie

Wii Fitness!
Det er beregnet til træning. Sport er mere sjov.. Der ryger kalorier til begge dele. Det er sjovt med sporten så længe man er to, fitness'en kan du være ene om - det er egentlig rart nok, så kan du koncetrere dig om at gøre som instruktøren siger.
Fitness'en har været min makker og jeg kan takke den for en god del af mit vægttab.

Marie - der ønsker sig resorten når der er penge til den!

Anmeld

16. september 2009

Stumpen

ivfmarie skriver:

Wii Fitness!
Det er beregnet til træning. Sport er mere sjov.. Der ryger kalorier til begge dele. Det er sjovt med sporten så længe man er to, fitness'en kan du være ene om - det er egentlig rart nok, så kan du koncetrere dig om at gøre som instruktøren siger.
Fitness'en har været min makker og jeg kan takke den for en god del af mit vægttab.

Super.. Tusind tak piger...

Har bestemt mig for at når de første 10 kg er smidt at jeg så vil forære mig selv en wii, så de sidste 20  også har mulighed for at forsvinde.. Men tror da at der skal investeres i begge spil så.. Fit'en til det seriøse og sporten, så manden kan støtte mig lidt og det hele ikke er alvor..

Hvad handler den sidste om??

Anmeld

16. september 2009

Stumpen

ivfmarie skriver:

Wii Fitness!

hov hov skal man købe sådan en balance board for at kunne spille wii fit??

Ej om igen, hvad skal jeg have investeret i for at få det optimale ud af den og vi kan være to???

Har fundet den på denne side
http://www.wupti.com/Produkter/Wwiilcd_(Wupti1).html?utm_source=pricerunner&utm_medium=partnersite

Anmeld

16. september 2009

Mira0911

Jeg spiller meget tennis i Wii Sports.... Og baseball....

Kunne godt tænke mig Wii fit.. Men det er dælme dyrt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.