Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. august 2015

Tullemulle

Hej, jeg er gravid for første gang i mit liv, så det med at kende forskel på plukveer og rigtig veer, ved jeg ikke så meget om

jeg har de sidste 2 dage nu, haft ondt i underlivet. Det føles som om baby vil ud (føles som om mit underliv bliver "udvidet" når smerterne kommer) smerter kan være i 1 til 2 min af gangen, og pause i alt til 20 min til 2 timer (eller længere). De kommer meget uregelmæssigt ... Er dette plukveer ? Eller begyndende veer?

Er ikke så tryg ved at skal føde nu her, da jeg kun er 35+3 i dag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2015

GUSO

Jeg syntes bestemt du skal kontakte fødegangen så kan de undersøge dig og se om der er noget igang, om ikke andet kan du blive beroliget lidt.. X fingre for dig.. 

Anmeld Citér

29. august 2015

tp80

Jeg viile nok også lige kontakte FG, plukveer gør ikke ondt..

Anmeld Citér

29. august 2015

DortheL

Mine plukveer gjorde ondt fra uge 26. Var i risiko for for tidlig fødsel. Fødte alligevel først 11 dage over termin :-) Kontakt fødegangen for en sikkerhedsskyld :-) 

Anmeld Citér

30. august 2015

hmg86

Jeg har fået at vide af jordmoder at hen mod slutningen kan plukveer godt begynde at nive og gøre lidt ondt..

Anmeld Citér

30. august 2015

Eskimoen

Det kan være du er ved at "modne" op til fødsel. Nogen har store problemer med "veer" i ugerne op til termin, uden at fødslen reelt går igang.. Det problem havde jeg selv med vores den ældste. Det er hårdt arbejde, men det kan gøre at fødslen går lidt hurtigere, fordi du er varmet op 

ring til fødegangen hvis du er nervøs...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.