Hej piger!
Jeg er 25+1 i dag.
for tredje weekend i træk er jeg syg med slem forkølelse. To gange er det gået ud over mit arbejde. Jeg når lige at blive nogenlunde klar til job igen, så går der en uge, og så er jeg syg igen... Jeg arbejder som fysioterapeut på 37 timer, og er klar over at jeg kommer for tidligt igang og jeg nok arbejder for meget ifht hvad min krop kan holde til nu.
Jeg har brug for nogle råd. Jeg har nemlig overvejet at gå ned i tid, så jeg kan få overskud til mig selv, min krop og min familie. Nu går jeg direkte hjem og ligger på sofaen, manden må klare det meste. Jeg vil virkelig ikke sygemeldes, men kan mærke på min krop at den bare ikke kan være med i det tempo længere. Jeg synes ikke det er fair hverken overfor min chef, min krop eller mine to drenge (den ene på 4, den anden i maven), at jeg ikke vil gå ned i tid og kører mig selv så hårdt at jeg bliver sygemeldt på fuld tid. Hvad har I af tanker om min situation?
Ødet skal lige siges at jeg har lyskebrok. Derudover vågnede jeg i nat ved at jeg havde spontan næseblod - nogen der har prøvet det? 
Anmeld
Citér