Vil det dog ikke snart lykkes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. august 2015

Frøken90

Var vist endt et forkert sted, så nu prøver jeg her  

min mand og jeg (på 23 og 25 år) besluttede at smide p-pillerne i februar. 

Min mens har været regelmæssig lige suden og er kommet på de præcise dage. 

Indtil i sidste måned. Der kom der pletblødning to dage før og blev til almindelig mens. 

I dag gik det op for mig, at jeg var/er gået over tiden. Min mens skulle have kommet i torsdags. Der var ikke noget igår, kun lidt mens smerter og i morges var der en lille smule blod på papiret, men intet siden (indtil videre). 

Skrec til mon veninde som svarede "Øv, bedre held i næste måned", men så tænker jeg: er ALT håb ude??  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2015

Tascha26

hvis du er gået over tid, så tænker jeg du ville kunne stå med en positiv test, hvis du er gravid

Men så længe mens ikke er kommet er der vel stadig en chance for en graviditet tænker jeg

Anmeld Citér

29. august 2015

Frøken90

Tascha25 skriver:

hvis du er gået over tid, så tænker jeg du ville kunne stå med en positiv test, hvis du er gravid

Men så længe mens ikke er kommet er der vel stadig en chance for en graviditet tænker jeg

Der er kommet lidt nu :/ 

tog en test igår der sagde negativ, men ved ikke om man stadig kan bløde lidt selv hvis man er tidligt i graviditeten. 

Anmeld Citér

29. august 2015

Sophie90

Frøken90 skriver:

Var vist endt et forkert sted, så nu prøver jeg her  

min mand og jeg (på 23 og 25 år) besluttede at smide p-pillerne i februar. 

Min mens har været regelmæssig lige suden og er kommet på de præcise dage. 

Indtil i sidste måned. Der kom der pletblødning to dage før og blev til almindelig mens. 

I dag gik det op for mig, at jeg var/er gået over tiden. Min mens skulle have kommet i torsdags. Der var ikke noget igår, kun lidt mens smerter og i morges var der en lille smule blod på papiret, men intet siden (indtil videre). 

Skrec til mon veninde som svarede "Øv, bedre held i næste måned", men så tænker jeg: er ALT håb ude??  

Min mens har også været totalt præcis siden jeg stoppede p-piller for lidt over et år siden, og vi skal til at starte IUI, men så gik jeg 13 dage over, men testede negativ, men jeg fik altså min mens
Men håber på du får et andet resultat

Anmeld Citér

15. september 2015

Frøken90

Øv æv. 

Jeg gik to dage over og begyndte så at bløde. Blødte mere voldsomt et par dage efter og det varede i seks dage i stedet for de normale fire. ��

Anmeld Citér

15. september 2015

FruHimmelblå-86

Profilbillede for FruHimmelblå-86

Øv at det ikke var denne måned, det skulle lykkes for jer. Man kan desværre godt opleve, at ens ellers regelmæssige mens pludselig laver ballade og det er vildt forvirrende og frustrerende! Min cyklus har ellers altid været 110% regelmæssig, men er pludselig det sidste 1/2 års tid begyndt at svinge lidt. Ret træls

Jeg håber for jer, at det snart lykkes. I har heldigvis jeres alder med jer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.