Min mand og jeg har været sammen i 2 år og være gift i 0,5 år.
Jeg elskede ham fra dag et og vores bryllupsdag var ren kærlighed, jeg er glad for ham og alt hvad der er sket i den tid vi har været sammen er af kærlighed.
vi fik for 5 uger siden en lille pige og efter hun er kommet føler jeg min kærlighed er væk, jeg elsker ikke min mand mere, jeg har lyst til at gå fra ham og magter virkelig ikke at kæmpe for vores forhold mere. jeg savner ham ikke når vi er væk fra hinanden, jeg glæder mig til at han tager på arbejde og har ikke lyst til at putte med ham eller ligende.
Jeg syntes han er sød og dejlig, men mine følelser er mere venner følelser. Han er en god far for vores datter og en rigtig dejlig mand, men jeg føler bare ikke vi passer sammen mere efter vi har gået barn.
Jeg ved at det ikke er gået for stærkt mellem os, og dette er vi begge enige om. Vi har snakket rigtig meget om hvordan jeg føler, men syns aldrig vi sammen kan komme frem til en løsning, jeg har lyst til at gå fra ham og han vil gerne blive sammen. Men vi er i det mindste ærlige overfor hinanden mht vores følelse osv
Jeg har heldigvis en rigtig god familien, men han har ikke nogen der kan samle ham op hvis vi går fra hinanden.
Jeg ved virkelig ikke hvor jeg vil hen med dette, jeg vil bare sp gerne ud med det.
Kan det virkelig passe at man vokser fra hinanden når man får børn?
Anmeld
Citér