Jeg hader!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
5 svar
4 synes godt om
28. august 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

At være syg! Jeg er simpelthen så dårlig! Sidst jeg målte min temp sagde den 39, men jeg har på fornemmelsen af at den er steget.. I hvert fald sidder jeg og fryser på trods af masser af tøj, et tykt tæppe og et halstørklæde... Samtidig er jeg den heldige vinder af en ondskabsfuld kvalme og dertil hørende opkast... Og svimmelhed....

Derudover har jeg forstuvet min ankel og mine arbejdsskadede skuldre brokker sig gevaldigt. Hvilket giver smerter hvergang jeg skal bevæge mig og ikke mindst løfte på min 11 kg  tunge datter, som i øjeblikket nægter at sove. YNK og klage!

Jeg har mest lyst til at sætte mig til at tude og vente på at der kommer nogen og pusler om mig, men ved at det gør der bare.... 

Ih guder hvor jeg FUCKING hader at være syg!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2015

Bak

MummiT skriver:

At være syg! Jeg er simpelthen så dårlig! Sidst jeg målte min temp sagde den 39, men jeg har på fornemmelsen af at den er steget.. I hvert fald sidder jeg og fryser på trods af masser af tøj, et tykt tæppe og et halstørklæde... Samtidig er jeg den heldige vinder af en ondskabsfuld kvalme og dertil hørende opkast... Og svimmelhed....

Derudover har jeg forstuvet min ankel og mine arbejdsskadede skuldre brokker sig gevaldigt. Hvilket giver smerter hvergang jeg skal bevæge mig og ikke mindst løfte på min 11 kg  tunge datter, som i øjeblikket nægter at sove. YNK og klage!

Jeg har mest lyst til at sætte mig til at tude og vente på at der kommer nogen og pusler om mig, men ved at det gør der bare.... 

Ih guder hvor jeg FUCKING hader at være syg!!

Stort kram! Og god bedring. Det lyder bestemt ikke sjovt. Lidt pamol/Pinex/panodil kan måske hjælpe dig lidt? 

Anmeld Citér

29. august 2015

MamaGulloev

Bak skriver:

Stort kram! Og god bedring. Det lyder bestemt ikke sjovt. Lidt pamol/Pinex/panodil kan måske hjælpe dig lidt? 

Tak for kram og bedringsønske.

Jeg tager i forvejen panodil og ipren så meget og ofte man må pga af mine skuldre. Det hjælper lidt, men feberen falder aldrig helt (det mindste jeg har målt den til igår var 38), og både kvalme, svimmelhed og smerter er konstante.

Dog har jeg klaget min nød til min mor, som har indvilliget i at passe min datter i stedet for de planer hun ellers havde  

Anmeld Citér

29. august 2015

Carina:-)

Øv god bedring. 

Det lyder da også som en hård omgang ,håber du snart er klar igen :) 

Anmeld Citér

29. august 2015

Mamalou

Det burde ikke at være lovligt at være syg med små børn, slet ikke når man er enlig Dejligt din mor har mulighed for at hjælpe. 

Rigtig god bedring

Anmeld Citér

29. august 2015

MamaGulloev

Mamalou skriver:

Det burde ikke at være lovligt at være syg med små børn, slet ikke når man er enlig Dejligt din mor har mulighed for at hjælpe. 

Rigtig god bedring

Tak til jer begge. Håber sørme også jeg snart er klar igen, har haft en del fravær allerede da min datter og jeg de sidste uger har været syge på skift 

Og ja det skulle da være ulovligt at være syg som enlig småbørnsforælder!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.