Når man knækker midt i kampen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
7 svar
3 synes godt om
28. august 2015

grinny

Hvor kan den her verden dog være grum og nådesløs! 

Jeg har en dag hvor alt bare går mig på når det kommer til børn, graviditeter osv. - hvorfor alle andre?

Synes bare det er så svært at være i behandling til tider... Og så alle de spørgsmål man skal svare på igen og igen! 

Skulle bare lige ud med lidt brok - er da heldigvis snart halvvejs med mit vægttab, så måske vi kommer i gang i 2015 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2015

esioul

grinny skriver:

Hvor kan den her verden dog være grum og nådesløs! 

Jeg har en dag hvor alt bare går mig på når det kommer til børn, graviditeter osv. - hvorfor alle andre?

Synes bare det er så svært at være i behandling til tider... Og så alle de spørgsmål man skal svare på igen og igen! 

Skulle bare lige ud med lidt brok - er da heldigvis snart halvvejs med mit vægttab, så måske vi kommer i gang i 2015 

Det er bestemt ikke alle andre det bare lige lykkedes for, du er bestemt ikke alene er jeg helt sikker på 

Jeg tror de dage er en del af den kamp man er i, man må hvis bare indfinde sig med dem og give plads til at være frustreret 

Flot med vægttabet 

Anmeld Citér

28. august 2015

Jegkiggerpåfugle

Det eneste jeg læste i dit indlæg var at du er halvvejs i vægttabet

OG HVOR ER DET PISSE GODT GÅET- keep going strong og så kommer du også til at være fri for at have det sådan med behandlingsverden - 

HÅBER du når det i 2015 

Anmeld Citér

28. august 2015

Maier

Super flot med vægttab!!!

Du arbejder SÅ hårdt og flot for det, så er sikker på at det nok skal blive din tur snart 

Anmeld Citér

28. august 2015

grinny

esioul skriver:

Det er bestemt ikke alle andre det bare lige lykkedes for, du er bestemt ikke alene er jeg helt sikker på 

Jeg tror de dage er en del af den kamp man er i, man må hvis bare indfinde sig med dem og give plads til at være frustreret 

Flot med vægttabet 

Ja man skal nok bare give plads, men det er svært når omverden ikke altid forstår at man ikke jubler med dem - eller når man fortæller at man hver dag går og frygter at andre fortæller de skal være forældre 

Anmeld Citér

28. august 2015

grinny

Maier skriver:

Super flot med vægttab!!!

Du arbejder SÅ hårdt og flot for det, så er sikker på at det nok skal blive din tur snart 

Ja jeg knokler virkelig, men synes bare det er mange forhindringer på vejen, og til tider at det altså en meget høj mur  Jeg kæmper videre, men Gud hvor kunne jeg godt æde en snickersbar og drikke en mojito  Når det et værst 

Anmeld Citér

28. august 2015

grinny

Jegkiggerpåfugle skriver:

Det eneste jeg læste i dit indlæg var at du er halvvejs i vægttabet

OG HVOR ER DET PISSE GODT GÅET- keep going strong og så kommer du også til at være fri for at have det sådan med behandlingsverden - 

HÅBER du når det i 2015 

Ja det er jo sådan set også det vigtigste at der hvor mit fokus skal være, og selvom det er svært jubler jeg dog alligevel når vægten viser at det går den rigtige vej 

Anmeld Citér

28. august 2015

Jegkiggerpåfugle

grinny skriver:

Ja det er jo sådan set også det vigtigste at der hvor mit fokus skal være, og selvom det er svært jubler jeg dog alligevel når vægten viser at det går den rigtige vej 

Jeg kender det alt for godt - men jeg er ikke i tvivl om at din vilje og det brændende ønske du har at blive mor til Isacs lillebrøster vil blive din drivkraft og fokus på hvad der virkelig tæller og inden du får set dig om - BUM så er du færdig med vægttabet og i kan opstarte på behandling.

Jeg var selv MEGA opsat på at blive mor og komme igennem et vægtab - jeg smed 13 kg på 23 dage (via Dukan kuren 120% fulgte jeg den) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.