Jubiiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
12 svar
8 synes godt om
28. august 2015

Kærlighediminmave

det er vores tredje iui forsøg og for første gang har jeg TO fine æg i stedet for kun et. Jeg skal tage ovitrelle i aften og så insemineres søndag. Jeg er så glad og for første gang længe har jeg faktisk lidt håb  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2015

FrkHS

Stort tillykke med de to fine æg.

Håber det kommer til at gå rigtig godt.

Anmeld Citér

28. august 2015

Kærlighediminmave

FrkHS skriver:

Stort tillykke med de to fine æg.

Håber det kommer til at gå rigtig godt.

Tak vi håber virkelig at tredje gang er lykkens gang

Anmeld Citér

28. august 2015

FrkHS

nullermand15 skriver:

Tak vi håber virkelig at tredje gang er lykkens gang

Håber virkelig også for jer at det lykkes. Har været til min første ægudtagning idag. Puha en omgang.

Anmeld Citér

28. august 2015

Kærlighediminmave

FrkHS skriver:

Håber virkelig også for jer at det lykkes. Har været til min første ægudtagning idag. Puha en omgang.

Er det slemt, frygter det virkelig. Hvis ikke det lykkes denne gang bliver det jo ivf

Anmeld Citér

28. august 2015

FrkHS

nullermand15 skriver:

Er det slemt, frygter det virkelig. Hvis ikke det lykkes denne gang bliver det jo ivf

Synes ikke selve ægudtagningen var voldsomt slemt. Kunne arbejde med smerterne og selvom det gjorde ondt, var det til at holde ud.

Men ca 25 min efter fik jeg det rigtig skidt med smerter og kvalme og var ved at besvime, så måtte ned og ligge med drop og fik smertestillende og kvalmestillende i mit venflon der var lagt. Jeg rettede mig heldigvis hurtigt.

Så vil ikke skræmme dig med selve ægudtagningen for det er ikke så slem.

Anmeld Citér

28. august 2015

Kærlighediminmave

FrkHS skriver:

Synes ikke selve ægudtagningen var voldsomt slemt. Kunne arbejde med smerterne og selvom det gjorde ondt, var det til at holde ud.

Men ca 25 min efter fik jeg det rigtig skidt med smerter og kvalme og var ved at besvime, så måtte ned og ligge med drop og fik smertestillende og kvalmestillende i mit venflon der var lagt. Jeg rettede mig heldigvis hurtigt.

Så vil ikke skræmme dig med selve ægudtagningen for det er ikke så slem.

Hvor lang tid ligger man før og efter ægudtagning/oplægning? Nu er vi jo vandt til hurtigt ind og ud med iui hvilket jeg ikke har noget imod :p

Anmeld Citér

28. august 2015

FrkHS

nullermand15 skriver:

Hvor lang tid ligger man før og efter ægudtagning/oplægning? Nu er vi jo vandt til hurtigt ind og ud med iui hvilket jeg ikke har noget imod :p

Vi mødte ind på klinikken en halv time før, for at få lagt venflon.

Efter udtagningen ligger man vist mellem 30-60 min afhængig af hvordan man har det. De vil have at man kan tisse før man går.

Men jeg endte med at ligge flere timer med droppet og så fordi jeg ikke kunne tisse.

Anmeld Citér

28. august 2015

Kærlighediminmave

FrkHS skriver:

Vi mødte ind på klinikken en halv time før, for at få lagt venflon.

Efter udtagningen ligger man vist mellem 30-60 min afhængig af hvordan man har det. De vil have at man kan tisse før man går.

Men jeg endte med at ligge flere timer med droppet og så fordi jeg ikke kunne tisse.

Uha :s hvordan med arbejde og sådan ? 

Anmeld Citér

28. august 2015

FrkHS

nullermand15 skriver:

Uha :s hvordan med arbejde og sådan ? 

Jeg har haft en del fravær, så vil klart anbefale dig at søge en paragraf 56.

Jeg søgte min allerede da jeg startede på iui sidste sommer, men fik desværre afslag, men kender mange der har fået den igennem.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.