Hej Gæve piger:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2009

anna-jonas

Jeg ELSKER Trendsales..................og har vel efterhånden 500 handler på samvittigheden.............både køb og salg. Har f.eks lige købt et par MOLO jeans til Ida for 75 kr. inkl forsendelse. Det er ca. 300 kr. under butikspris..............I LOVE IT!!! Så i kan jo bare spørge mig, hvad de forskellige forkortelser betyder, og hvordan man generelt gør. For Trine.............helt ærligt, sådan en jyde, elsker da at tinge om prisen, og det er lige nøjagtig hvad man gør......*fniser*.
Sååååååå...............ladies, kom i gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Jeg ELSKER Trendsales..................og har vel efterhånden 500 handler på samvittigheden.............både køb og salg. Har f.eks lige købt et par MOLO jeans til Ida for 75 kr. inkl forsendelse. Det er ca. 300 kr. under butikspris..............I LOVE IT!!! Så i kan jo bare spørge mig, hvad de forskellige forkortelser betyder, og hvordan man generelt gør. For Trine.............helt ærligt, sådan en jyde, elsker da at tinge om prisen, og det er lige nøjagtig hvad man gør......*fniser*.

Tja jo I know.... Men jeg har for rigtig lang tid side opretten en profil men jeg kan dælme hverken huske brugernavn eller password  og som jeg ser det skal man indtaste enten pass eller bruger for at få tilsendt ny af enden eller... <- giver det mening

Anmeld

16. september 2009

anna-jonas

malucca09 skriver:

Tja jo I know.... Men jeg har for rigtig lang tid side opretten en profil men jeg kan dælme hverken huske brugernavn eller password  og som jeg ser det skal man indtaste enten pass eller bruger for at få tilsendt ny af enden eller... <- giver det mening

Tjoo........det kan jeg godt se. Så er der ikke meget at gøre...............hvis hukommelsen er helt blank.

Anmeld

16. september 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Tjoo........det kan jeg godt se. Så er der ikke meget at gøre...............hvis hukommelsen er helt blank.

NEJ NEJ NEJ det slog mig pludseligt 

Så hel blank er jeg ikke

Anmeld

16. september 2009

anna-jonas

malucca09 skriver:

NEJ NEJ NEJ det slog mig pludseligt 

Så hel blank er jeg ikke

Godt, for str. 68 pigetøj fra hummel, er der 37 annoncer for heldragter eller træningsdragter. Så Malucca kan komme til at se sporty ud.........*fniser*.

Anmeld

16. september 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Godt, for str. 68 pigetøj fra hummel, er der 37 annoncer for heldragter eller træningsdragter. Så Malucca kan komme til at se sporty ud.........*fniser*.

argh venter på émailén med ny password... KOM NU!!!

Anmeld

16. september 2009

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

piger,

Ja nu skal Malucca jo til at gå til "træning", og så mangler hun altså træningstøj 

Så jeg tænkte på om der er nogle af jer der har noget Hummel-heldragter til at ligge i gemmerne, som I vil sælge til elite-udøveren. (str. 62-68)

Hilsen den stolte mor til en top-tunet rødbede 

Ps. ingen "sjove" ideer med TS, har været derinde og kikke, der er mange super billige, men EN kan ikke finde ud af gøjemøjet derinde 

hej smukke

find et par dragter på ts og smid nogle links til mig så hjælper jeg dig... jeg har snar handlet mig fattig derinde :0) og du skal ikke snydes fordi det er lidt indviklet...

Anmeld

16. september 2009

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

ha ha Mette.... nemli!! man kan prutte om prisen og det er fantastisk!!

Anmeld

16. september 2009

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

hej smukke

find et par dragter på ts og smid nogle links til mig så hjælper jeg dig... jeg har snar handlet mig fattig derinde :0) og du skal ikke snydes fordi det er lidt indviklet...

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=14786466&forum=364&road=&search=Hummel&sort=ID%20DESC&status=1&title=Hummel-tullesæt/nattøj

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=14772797&forum=364&road=&search=Hummel&sort=ID%20DESC&status=4

Karina DU er en skatterbasse!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.