Våd seng ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.882 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. august 2015

Anonym trådstarter

Argh! Nu har jeg simpelthen brug for at høre, at jeg ikke er total mærkelig.

jeg er 34+0 i dag, og har nu 3 gange på to uger (de sidste to gange har været de sidste to nætter) oplevet at vågne midt om natten, fordi jeg skal tisse, og så opdaget, at lidt af lagenet, dynen og mine underbukser er lidt våde. 

Når jeg så er ude på toilettet, kan jeg også mærke, at mit bind vejer lidt.

Tænker, at det vel ikke kan være andet, end jeg har tisset... Trods jeg vågner for at skulle tisse

Er det normalt her sidst i graviditeten? Og er der noget, jeg kan gøre for at undgå det? For det er jo ikke særlig fedt. Jeg træner i forvejen med bækkenbundskugler.

Det skal lige siges, at jeg ellers ikke har problemer med at holde på vandet, hverken når jeg nyset, griner eller hoster.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2015

Anonym

Anonym skriver:

Argh! Nu har jeg simpelthen brug for at høre, at jeg ikke er total mærkelig.

jeg er 34+0 i dag, og har nu 3 gange på to uger (de sidste to gange har været de sidste to nætter) oplevet at vågne midt om natten, fordi jeg skal tisse, og så opdaget, at lidt af lagenet, dynen og mine underbukser er lidt våde. 

Når jeg så er ude på toilettet, kan jeg også mærke, at mit bind vejer lidt.

Tænker, at det vel ikke kan være andet, end jeg har tisset... Trods jeg vågner for at skulle tisse

Er det normalt her sidst i graviditeten? Og er der noget, jeg kan gøre for at undgå det? For det er jo ikke særlig fedt. Jeg træner i forvejen med bækkenbundskugler.

Det skal lige siges, at jeg ellers ikke har problemer med at holde på vandet, hverken når jeg nyset, griner eller hoster.

Giv FG et kald hvis du er i tvivl 

lugter det af tis og udflåd så er det bare dig, lugter det af sæd så kan du godt sive fostervand

Anmeld Citér

28. august 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Giv FG et kald hvis du er i tvivl 

lugter det af tis og udflåd så er det bare dig, lugter det af sæd så kan du godt sive fostervand

Synes slet ikke det lugter af noget.

Anmeld Citér

28. august 2015

Melm

Jeg prøvede det en enkel gang da jeg var 38 uger henne. Jeg kom op på fg, hvor jm stak en hånd op og trykkede babys hoved opad for at se om der kom mere vand, men det gjorde der altså ikke. Så jeg havde altså tisset i sengen ����

Anmeld Citér

28. august 2015

Anonym trådstarter

Melm skriver:

Jeg prøvede det en enkel gang da jeg var 38 uger henne. Jeg kom op på fg, hvor jm stak en hånd op og trykkede babys hoved opad for at se om der kom mere vand, men det gjorde der altså ikke. Så jeg havde altså tisset i sengen ����

Det er da altid noget, at det ikke bare er mig, der er mærkelig. 

Det er bare ikke særlig fedt ikke at have kontrol over sin krop på den måde.

Jeg må vel bare undgå at drikke vand om aftenen. 

Anmeld Citér

4. september 2015

Linkaa

Anonym skriver:

Det er da altid noget, at det ikke bare er mig, der er mærkelig. 

Det er bare ikke særlig fedt ikke at have kontrol over sin krop på den måde.

Jeg må vel bare undgå at drikke vand om aftenen. 

Siver der noget i løbet af dagen? Sådan at bindet virker mere tungt end blot udflåd? For så skal du kontakte fg

Anmeld Citér

4. september 2015

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Hvis det ikke lugter af noget, ville jeg godt nok kontakte FG... 

Jeg har sivende fostervand og det lugter ikke og opdaget på samme måde som dig... Altså at jeg vågnede ved at skulle tisse og troede jeg havde tisset i sengen...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.