Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. august 2015

Anonym trådstarter

Hej☺️ 

Jeg er ny herinde og ville lige høre jer hvad i tror☺️ Min veninde og mand mener den er positiv - den er taget her til aften og er kigget på inden for tid�� 

Håber også i kan se den - vi har set den på "negativen" ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2015

70121416

Anonym skriver:

Hej☺️ 

Jeg er ny herinde og ville lige høre jer hvad i tror☺️ Min veninde og mand mener den er positiv - den er taget her til aften og er kigget på inden for tid�� 

Håber også i kan se den - vi har set den på "negativen" ��

Hej, jeg sys jeg aner noget

prøv med morgenurin i Morgen eller vent to dage. Hvor langt skulle Du i givet fald være? 

Anmeld Citér

27. august 2015

Anonym trådstarter

70121416 skriver:

Hej, jeg sys jeg aner noget

prøv med morgenurin i Morgen eller vent to dage. Hvor langt skulle Du i givet fald være? 

Jeg skulle være 3+1 og med mit første barn testede jeg først klart positiv da jeg var i ca uge 9��

Anmeld Citér

28. august 2015

Zicla

Jeg kan ikke se noget, men okay du er kun 3+1. Men jeg skal ikke spille hellig...

Inden jeg fik min SA, testede jeg flot positiv da jeg var 3+2... Så jeg krydser for dig at den er der... 

Prøv at teste igen i morgen eller om et par dage:-)

Anmeld Citér

28. august 2015

Chellie

Jeg kan godt ane noget, men det er så svagt, at det lige så vel kan være en skyggestreg. Jeg synes, du skal vente til mens faktisk er forsinket. Så er du også mere sikker på, at den ikke smutter ud igen, hvis der er noget... 

Anmeld Citér

28. august 2015

70121416

Anonym skriver:

Jeg skulle være 3+1 og med mit første barn testede jeg først klart positiv da jeg var i ca uge 9��

Hej, har du testet i dag? Husk at smide ny test op

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.