Så varer der ikke længe igen! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.094 visninger
21 svar
5 synes godt om
27. august 2015

heldyr

Jeg er idag 35+3, og var til jordemoder idag. Baby vejede omkring 25-2600 gram og lå med hovedet nedad og hun stod stort set fast. 

Alt er stort set klartherhjemme, mangler dog en autostol, kan bare slet ikke finde ud af hvilken en det skal være eller om jeg skal have købt en brugt?

Hvornår startede jeres fødsel?  Jeg er ihvertfald begyndt at blive lidt spændt på det hele

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2015

moaren

heldyr skriver:

Jeg er idag 35+3, og var til jordemoder idag. Baby vejede omkring 25-2600 gram og lå med hovedet nedad og hun stod stort set fast. 

Alt er stort set klartherhjemme, mangler dog en autostol, kan bare slet ikke finde ud af hvilken en det skal være eller om jeg skal have købt en brugt?

Hvornår startede jeres fødsel?  Jeg er ihvertfald begyndt at blive lidt spændt på det hele

Er det baby nr 1? Spændende 

Mht. autostolen, så vil jeg anbefale at anskaffe én der ikke vejer alt for meget. Det er så træls at slæbe rundt på sådan en u-handy autostol, uanset hvor kort rute man skal gå 

Min første fødsel startede dagen før termin og den anden 9 dagen over termin 

Anmeld Citér

27. august 2015

heldyr

Moaren skriver:

Er det baby nr 1? Spændende 

Mht. autostolen, så vil jeg anbefale at anskaffe én der ikke vejer alt for meget. Det er så træls at slæbe rundt på sådan en u-handy autostol, uanset hvor kort rute man skal gå 

Min første fødsel startede dagen før termin og den anden 9 dagen over termin 

Ja det er nemlig den første! Så er simpelthen så spændt  

Ja har godt hørt flere sige at den ikke skal være alt for tung, kunne også godt forestille mig at det ikke er sjovt at bære rundt på :p

Håber ikke at jeg går over termin! Jeg er allerede rigtig tung synes jeg :p 

Anmeld Citér

27. august 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
heldyr skriver:

Jeg blev sat igang 10 dage over termin og fødte dagen efter.

Mht autostolen, så havde jeg en Emmaljunga first class 0-13 kg som jeg var rigtig glad for. Jeg havde købt den brugt til 300 kr, og den fejlede ingenting! Dog har min pige altid været stor i det, så hun kunne ikke være i den længere da hun var 6 mdr gammel.

Anmeld Citér

27. august 2015

heldyr

MummiT skriver:

Jeg blev sat igang 10 dage over termin og fødte dagen efter.

Mht autostolen, så havde jeg en Emmaljunga first class 0-13 kg som jeg var rigtig glad for. Jeg havde købt den brugt til 300 kr, og den fejlede ingenting! Dog har min pige altid været stor i det, så hun kunne ikke være i den længere da hun var 6 mdr gammel.

Det var da billigt! 

Jeg må kigge på de brugte

Anmeld Citér

28. august 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
heldyr skriver:

Det var da billigt! 

Jeg må kigge på de brugte

Ja, jeg går meget ind for at købe brugt

Men det er jo ikke alle der synes det er lige fedt. 
Jeg brugte dog kun 2500-3000 i alt, ved at købe en masse brugt, og det synes jeg var fedt da jeg er/var enlig og studerende

Anmeld Citér

28. august 2015

heldyr

MummiT skriver:

Ja, jeg går meget ind for at købe brugt

Men det er jo ikke alle der synes det er lige fedt. 
Jeg brugte dog kun 2500-3000 i alt, ved at købe en masse brugt, og det synes jeg var fedt da jeg er/var enlig og studerende

Wow! Det er imponerende!  

Både min kæreste og jeg erstuderende, men det er begge familiers første barnebarn, så hun bliver allerede ekstremt forkælet!

Men vil lige kigge på nogle brugte autostole  

Anmeld Citér

28. august 2015

A. Nonymsen

heldyr skriver:

Jeg ville bare anbefale dig (hvis du bor i nærheden af en babysam) at leje en autostol.. 

Det gjorde vi, og gør det nok igen når lillebror kommer. Jeg mener vi gav et depositum som vi fik tilbage da vi afleverede den igen, og ellers betalte vi 50kr om måneden for at leje den, så vi kom af med 400kr for 8 mdr

Anmeld Citér

28. august 2015

heldyr

A. Nonymsen skriver:

Jeg ville bare anbefale dig (hvis du bor i nærheden af en babysam) at leje en autostol.. 

Det gjorde vi, og gør det nok igen når lillebror kommer. Jeg mener vi gav et depositum som vi fik tilbage da vi afleverede den igen, og ellers betalte vi 50kr om måneden for at leje den, så vi kom af med 400kr for 8 mdr

Jeg bor 10 minutter væk fra en! Det var faktisk en god idé!

Anmeld Citér

28. august 2015

A. Nonymsen

Det er så smart, og man slipper for at betale dyre domme for en, eller købe en brugt som måske ikke er i orden... Også er man også let ae med den igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.