Mad budgettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2015

A-1995

Woow, hvordan kan i gøre det så billigt!? Vi er to voksne og en 1-årig og vi bruger mellem 1300-1800 om ugen på mad og husholdning! ����

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2015

God-mor

A-1995 skriver:

Woow, hvordan kan i gøre det så billigt!? Vi er to voksne og en 1-årig og vi bruger mellem 1300-1800 om ugen på mad og husholdning! ����

Jeg kan heller ikke forstå at man kan leve SÅ billigt. Det lyder helt urealistisk for mig, men vil da gerne lærer det  Vi bruger (tror jeg) 5000-5500 på mad om måneden 2 voksne og 1 barn på 2 år. 

Anmeld Citér

27. august 2015

lineog4

A-1995 skriver:

Vi får sund varieret mad, er 2 voksne og 3 børn og kan uden problemer holde os under 1200 kr om ugen for mad og husholdning. Det er svært at komme under de 1000....

Anmeld Citér

27. august 2015

lineog4

Jeg var alene med ungerne i 3 mnd i vinters grundet min mands arbejde, og det var min erfaring at jeg ikke sparede særlig meget på madbudgettet selvom vi var en voksen mindre. Jeg kunne nok have været bedre til at dele i mindre portioner og dermed spare noget, men det tog tid at lære og jeg havde kun lige lært det da han så kom hjem igen 

Anmeld Citér

27. august 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
A-1995 skriver:

Jeg laver madplan, køber billig kød til fryseren (Køber nakkefileter jeg selv skærer ud. Det giver ca 20 koteletter til 100 kr), og så planlægger jeg at spise rester. Enten til frokost eller aftensmad dagen efter. Det sparer rigtig mange penge for mig. 

Min datter får mad og bleer i vs, og det sparer selvfølgelig også en hel del når en pakke bleer varer ca en måned.

Anmeld Citér

28. august 2015

Mettefpigen

Vi lever for 2500 om måneden til alt 

Jeg køber stort ind på alt f.eks. shampoo,tandpasta etc når der er tilbud så der altid er noget liggende... mad deler jeg kødet op, laver til flere dage af gangen og sørger for at bruge det jeg har liggende f.eks. alle kartoflerne i en pose... 

Anmeld Citér

28. august 2015

A-1995

Hmm, vi laver også madplan og handler kun 1 gang om ugen men som sagt kan vi slet ikke komme ned på det niveau. Men vi spiser heller ikke rester, og køber mest økologisk så det gør det nok lidt dyrere ☺️

Anmeld Citér

29. august 2015

Princesspigen

Tak for jeres svar �� det gir mig lidt at gå efter ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.