Spørgsmål!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
10 svar
1 synes godt om
27. august 2015

Anonym trådstarter

Ja mine cyklus ligger mellem 32-38 dage for tiden. Jeg er i behandling og selv med Hormon behandling ligger cyklus inden for den tidsramme. Nu kommer spørgsmål; 

kan en cyklus pludselig blive kortere under behandling så man når at have naturlig ægløsning inden man tager ovitrellen ?? 

Jeg har oplevet lyserødt udflåd idag på cd 16 i mandags var jeg til scanning hvor mine æg ikke var helt klar endnu. Jeg skal scannes igen imorgen og nu bliver jeg lidt nervøs over alt det her. Har ikke oplevet lyserødt udflåd lige pludselig under hormon behandlingen  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2015

Anonym trådstarter

Slet ingen :/

Anmeld Citér

27. august 2015

anjo01

Anonym skriver:

Ja mine cyklus ligger mellem 32-38 dage for tiden. Jeg er i behandling og selv med Hormon behandling ligger cyklus inden for den tidsramme. Nu kommer spørgsmål; 

kan en cyklus pludselig blive kortere under behandling så man når at have naturlig ægløsning inden man tager ovitrellen ?? 

Jeg har oplevet lyserødt udflåd idag på cd 16 i mandags var jeg til scanning hvor mine æg ikke var helt klar endnu. Jeg skal scannes igen imorgen og nu bliver jeg lidt nervøs over alt det her. Har ikke oplevet lyserødt udflåd lige pludselig under hormon behandlingen  

Hvis du er i en stimuleret cyklus burde du ikke kunne få ægløsning naturligt. - vil jeg mene! Men hvis jeg var dig ville jeg ringe til klinikken og høre ad. 

Anmeld Citér

27. august 2015

Anonym trådstarter

anjo01 skriver:

Hvis du er i en stimuleret cyklus burde du ikke kunne få ægløsning naturligt. - vil jeg mene! Men hvis jeg var dig ville jeg ringe til klinikken og høre ad. 

Okay jeg skal scannes imorgen så spørger der, bliver bare total nervøs når jeg begynder at få lyserødt udflåd midt i det hele. Det er nok vores sidste forsøg ved ham :/

Anmeld Citér

27. august 2015

esioul

Anonym skriver:

Det sker i få tilfælde at man har fået ægløsning inden ovitrelle. Med mindre du har fået ægløsningshæmmende. 

Anmeld Citér

27. august 2015

anjo01

Anonym skriver:

Okay jeg skal scannes imorgen så spørger der, bliver bare total nervøs når jeg begynder at få lyserødt udflåd midt i det hele. Det er nok vores sidste forsøg ved ham :/

Hør dem ad. Så længe du ikke får taget æg ud tæller det jo ikke som et forsøg. Men det ville selvfølgelig være super træls hvis di har fået ægløsning før tid. Jeg ved godt at det er træls at høre, men; du kan ikke gøre fra eller til på nuværende tidspunkt, så prøv og se om du ikke kan få det ud af hovedet 

Anmeld Citér

27. august 2015

ErDuHerIkkeSnart

Har du fået ægløsningshæmmende sprøjter? For så bør det ikke kunne lade sig gøre. Og jeg tænker at de havde godt styr på foliklernes størrelse mandag - kan du huske hvor store de var?

Anmeld Citér

27. august 2015

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Har du fået ægløsningshæmmende sprøjter? For så bør det ikke kunne lade sig gøre. Og jeg tænker at de havde godt styr på foliklernes størrelse mandag - kan du huske hvor store de var?

Jeg får kun pergorime, gonal f og ovitrelle. Han sagde ikke hvor store de var, han målte dem heller ikke. Han kunne bare se at de slet ikke var store nok. Så jeg undrer mig virkelig over hvad der lige foregår

Anmeld Citér

28. august 2015

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Jeg får kun pergorime, gonal f og ovitrelle. Han sagde ikke hvor store de var, han målte dem heller ikke. Han kunne bare se at de slet ikke var store nok. Så jeg undrer mig virkelig over hvad der lige foregår

Det kan jeg da virkelig godt forstå! Jeg synes at du må spørge til det når du skal derind og så krydser vi fingre for at det ikke er sket endnu. Skulle det være sket i går, er der stadig en lille chance, i det ægget kan leve i et stykke tid. Dog ville jeg måske lige bede lægen om at være lidt mere præcis, hvis der skulle komme en gang mere 

Anmeld Citér

28. august 2015

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Det kan jeg da virkelig godt forstå! Jeg synes at du må spørge til det når du skal derind og så krydser vi fingre for at det ikke er sket endnu. Skulle det være sket i går, er der stadig en lille chance, i det ægget kan leve i et stykke tid. Dog ville jeg måske lige bede lægen om at være lidt mere præcis, hvis der skulle komme en gang mere 

Alt var fint. Han sagde mine slimhinder var fine og at jeg havde 2 gode æg og et lille et der nok ikke nåede med, så jeg skal tage ovitrellen i aften vi havde sex dagen før jeg fik det lyserøde udflåd så det kunne evt bare være derfor sagde han  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.