Overtøj til en 1-årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.198 visninger
9 svar
10 synes godt om
27. august 2015

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Dumt spørgsmål... Men jeg håber, at der sidder nogle kloge mødre derude, som vil komme med deres erfaringer...

Hvilken slags overtøj har en 1-årig brug for? Jakke? Flyverdragt? Hvad med sko?

Hvad brugte jeres mest? Og hvilken størrelse?

På forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

vil sige en 1 årig skal have en vinterjakke og flyverdragt. Sko kommer an på om barnet kan gå eller ej. Går barnet ikke ville jeg købe termo futter. Og ellers et par støvler hvis det kan gå

Anmeld Citér

27. august 2015

Morogbarn

hannetheis skriver:

vil sige en 1 årig skal have en vinterjakke og flyverdragt. Sko kommer an på om barnet kan gå eller ej. Går barnet ikke ville jeg købe termo futter. Og ellers et par støvler hvis det kan gå

Tusind tak for dit svar.

Det er min første vinter med barn. Eller dvs. han var der jo også sidste år, men der var han helt nyfødt. Jeg aner simpelthen ikke, hvad sådan en størrelse har brug for 

Anmeld Citér

27. august 2015

A-1995

Altså min er 15 mdr, men her skal han selvfølgelig have flyverdragt, vinterjakke, termosæt til de knap så kolde dage, vinterstøvler, hue og handsker ☺️

Anmeld Citér

27. august 2015

2721

Luffer, flyverdragt, termotøj(de kan nogen gange findes i heldragt), gode elefanthuer, gerne i forskellige tykkelser, vinterjakke, termofutter hvis h*n ikke kan gå, vinterstøvler hvis h*n kan. 

Anmeld Citér

27. august 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Til min 1 årig har jeg tin efterår og vinter: 

regnsæt

termosæt

flyverdragt

flecce trøje m. lynlås

overgangsjakke (anorak) (efterår til vinter)

Anmeld Citér

28. august 2015

Morogbarn

Tusind tak for jeres svar. Det lyder meget rigtigt det, I siger. Jeg er allerede blevet meget klogere.  Jeg har nu købt flyverdragt og termodragt. Resten må jeg lige på jagt efter 

Anmeld Citér

28. august 2015

Lenchick

Det er ikke altid vinterjakken er nødvendig. Mine børn fik først vinterjakker da de fik deres første skisæt i 3-års alderen. 

Vi er meget ude og bruger flyverdragter. Når vi kører bil, har børnene altid en tyk uldtrøje på. Det er ikke godt at have vinterjakker/flyverdragter i autostole da selerne ikke kan strammes helt ind til kroppen. 

Vi har derfor aldrig haft brug for vinterjakker før børnene kom med på skiferie. 

Anmeld Citér

28. august 2015

lineog4

Flyverdragt

enten termobukser eller uldbukser og regnbukser

varme elefanthuer

vinterjakke absolut ikke et must, min dreng fik for første gang sidste år og han er 5 år. Når de er små har de altid flyverdragt på når det er så koldt man tænker i vinterjakke

Anmeld Citér

28. august 2015

Sujan

Min datter bliver 1 år om en måned. Hun er starter i vuggestue og gør allermest brug af regntøj... De er ofte ude og hvis jorden så er kold og klam så har hun altså regnbukserne på og så bare en god fleece eller termojakke på. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.