Jeres erfainer med Disney on ice?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
4 svar
2 synes godt om
27. august 2015

Tystys14

Jeg står nu i den situation at jeg har bestilt 3 biletter til Disney Nn Ice, den 17 i Forum, i starten af 2916. 

MEN, men pige på fire næsten fem på det tidspunkt er meget forsigtig og bliver hurtigt bange for nye ting, så nu sidder jeg tre dage efter billetterne er købt og er i tvivl om det faktisk er noget hun kan klare.

Er der nogen her på baby, der tidligere har været med til et af disse show's ? Er det meget voldsomt eller vil en pige på næsten fem år sagtens kunne klare det?

I må meget gerne dele jeres egen erfaringer og bedømmelse.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2015

RGN

Profilbillede for RGN

Hold da op. Du er godt nok i god tid. 

Jeg var derinde med min søn, da han var 4 år.

Det var en stor oplevelse for ham at se sine helte fra Cars.

Den sidste halvdel var mest for piger og fans af Toy Story. Alligevel bevarede han interessen, hvilket overraskede mig.

Jeg syntes ikke det virkede voldsomt at være der, men jeg kan selvfølgelig ikke spå om hvordan din pige tager det.

Anmeld Citér

27. august 2015

MysteriousAngel

NV skriver:

Jeg står nu i den situation at jeg har bestilt 3 biletter til Disney Nn Ice, den 17 i Forum, i starten af 2916. 

MEN, men pige på fire næsten fem på det tidspunkt er meget forsigtig og bliver hurtigt bange for nye ting, så nu sidder jeg tre dage efter billetterne er købt og er i tvivl om det faktisk er noget hun kan klare.

Er der nogen her på baby, der tidligere har været med til et af disse show's ? Er det meget voldsomt eller vil en pige på næsten fem år sagtens kunne klare det?

I må meget gerne dele jeres egen erfaringer og bedømmelse.

I 2916? Hold da op. Jeg er normalt ude i god tid men ikke så mange år. 

Anmeld Citér

27. august 2015

Tystys14

MysteriousAngel skriver:

I 2916? Hold da op. Jeg er normalt ude i god tid men ikke så mange år. 

Hi hi  vi bliver meeeeget gamle i min familie lidt ligesom nisser  ej mente 2016. Min skærm på telefonen er knust så kan næsten ikke se hvad jeg skriver hi hi.

Anmeld Citér

27. august 2015

Tystys14

RGN skriver:

Hold da op. Du er godt nok i god tid. 

Jeg var derinde med min søn, da han var 4 år.

Det var en stor oplevelse for ham at se sine helte fra Cars.

Den sidste halvdel var mest for piger og fans af Toy Story. Alligevel bevarede han interessen, hvilket overraskede mig.

Jeg syntes ikke det virkede voldsomt at være der, men jeg kan selvfølgelig ikke spå om hvordan din pige tager det.

Ja jeg kan godt lide at være i god tid  helst nogle år ha ha. 

Tusind tak for dit svar  håber også min pige vil kunne lide det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.