Jeg hader bare de morgener.. Møder altid kl.7 og vi kører altid derfor 06:25. Men idag sku jeg møde sent, da jeg skal på kursus. Så min søn på 3 kunne komme i vuggestue kl.9. Tænkte det ville være skønt, sove længe, hygge med morgen tv og morgen mad sammen. Men hele morgenen var en stor ballade. Han bliver sur når han ikke har tålmodighed, så tabte han noget over foden og jeg skyndte mig at komme til undsætning og hjælpe og trøste min stakkels dreng, men han ville ikke trøstes bare skrige slå hive i mit tøj og bide mig og kaste med sit legetøj. Og da han endelig blev god igen spiste vi morgen mad sammen som var hyggeligt men så snart vi sku ha tøj på blev han modsat og gad ikke og ville heller ikke ha børstet tænder selvom han selvfølgelig skulle. Og så var der igen ballade da han slår og sparker og blive gal. Det endte med en rigtig møg morgen. Og har dårlig samvittighed fordi han bliver jo ked når jeg skælder ud og blev faktisk gal fordi han gjorde de ting, men synes bare ikke man skal finde sig i sådan noget, slå, rive i tøjet, bide, sparke osv..
er der nogen der kender de morgenen? Føler mig som en rædsom mor
og har først fri kl.15 så der længe til jeg kan hente.
Anmeld
Citér