Hjælp tilsat forstå ugerne ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
3 svar
4 synes godt om
27. august 2015

Mortil2drenge<3

Hej er der nogle der kan forklare mig ugerne jeg forstår ikke helt jeg er i uge 9 er det så = uge 10  har altså lidt svært ved at forstå det...  Skal jeg så begynde på jern nu ? Hvis jeg er i uge 9 ...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2015

Chellie

Du må i princippet starte på jern når du vil. Jeg har taget jern siden uge 5-6 stykker, fordi jeg blev voldsomt svimmel, men jeg mener, at de først anbefaler at man "skal" gøre det når man er ca 10+. Det skader ikke dit barn, om du starter en uge før eller senere, men hvis du selv er lidt små-svimmel, er det bedre at starte før.

Anmeld Citér

27. august 2015

ErDetSnartNU

Når du er i uge 9 (altså 9+0-6) er du i 10.uge Ligesom du er fx 27. år gammel, men er i gang med at leve dit 28. år, fordi år 0 også tæller med.

Anmeld Citér

27. august 2015

Panther

Profilbillede for Panther
ErDetSnartNU skriver:

Når du er i uge 9 (altså 9+0-6) er du i 10.uge Ligesom du er fx 27. år gammel, men er i gang med at leve dit 28. år, fordi år 0 også tæller med.

For lige at uddybe endnu mere, fordi jeg ved, det kan være mærkeligt for nogle at forstå:

hvis du er i din første uge i et nyt job, så har du været der i nul hele uger og 4 dage fx. Så der er du 0+4 og i 1. (Første) uge.

På samme vis er du 9 fulde uger og 6 dage henne (9+6) og dermed i 10. (tiende) uge.

som udgangspunkt siger man, at man skal begynde på jern fra uge 10 - dvs. i 11. uge.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.