3.forsøg med ICSI, håbet er lille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
6 svar
1 synes godt om
27. august 2015

*Agnete*

Så er 3.forsøg meldt til i lang protokol og første scanning er fredag d.4/8 kl.14.20.

1.Forsøg var kort protokol og med 2 æg til udtagning, hvilket resulterede i ingen befrugtede .

2. Forsøg var lang protokol med 12 æg til udtagning. Det resulterede i 2 befrugtede og 1 til oplægning. Efter 10 dage fik jeg min menstruation og på dag 14 viste blodprøven en HCG på 23. Så det vil vel enlig sige en biokemisk abort. Eller jeg aner det ikke og har ikke fået forklaring på det fra sygehuset?

3. forsøg er nu og det vil igen være lang protokol.

Hvad kan man selv gøre for at øge chancen? Vi spiser sundt og varieret men selvfølgelig med lidt hygge indimellem med lidt usundt. Og så spiser jeg gravitamin og min kæreste longovital med gensinge.

Jeg er så bange for at få sådan en lav HCG igen..  

Vi er i behandling grundet stærkt nedsat sædkvalitet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2015

ErDuHerIkkeSnart

*Agnete* skriver:

Så er 3.forsøg meldt til i lang protokol og første scanning er fredag d.4/8 kl.14.20.

1.Forsøg var kort protokol og med 2 æg til udtagning, hvilket resulterede i ingen befrugtede .

2. Forsøg var lang protokol med 12 æg til udtagning. Det resulterede i 2 befrugtede og 1 til oplægning. Efter 10 dage fik jeg min menstruation og på dag 14 viste blodprøven en HCG på 23. Så det vil vel enlig sige en biokemisk abort. Eller jeg aner det ikke og har ikke fået forklaring på det fra sygehuset?

3. forsøg er nu og det vil igen være lang protokol.

Hvad kan man selv gøre for at øge chancen? Vi spiser sundt og varieret men selvfølgelig med lidt hygge indimellem med lidt usundt. Og så spiser jeg gravitamin og min kæreste longovital med gensinge.

Jeg er så bange for at få sådan en lav HCG igen..  

Vi er i behandling grundet stærkt nedsat sædkvalitet.

Hej med dig

Jeg forstår godt at håbet kan svigte og at det er frygtelig hårdt at skulle igennem 3. forsøg. Når du tilmed så har været "tæt på" med en biokemisk (som det lyder til), kan det være ekstra frustrerende. Jeg forsøgte at trøste mig med, at en biokemisk betyder at noget var tæt på at lykkes og at dette skal give håb for at det kan lade sig gøre. Det er svært, men det hjalp til tider lidt.

I kan intet andet gøre end alt det I allerede gør - det vigtigste er at være lidt gode ved jer selv i den lange svære ventetid, så I kommer nogenlunde igennem. 

De bedste ønsker til dig og jer.

Signe

Anmeld Citér

27. august 2015

(august)

Vi havde heldet med at da jeg fik akupunktur sammen med behandlingen. 

Akupunkturen fik vi lavet på en privatklinik mens ICSI foregik på hospitalet. 

Anmeld Citér

27. august 2015

*Agnete*

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Hej med dig

Jeg forstår godt at håbet kan svigte og at det er frygtelig hårdt at skulle igennem 3. forsøg. Når du tilmed så har været "tæt på" med en biokemisk (som det lyder til), kan det være ekstra frustrerende. Jeg forsøgte at trøste mig med, at en biokemisk betyder at noget var tæt på at lykkes og at dette skal give håb for at det kan lade sig gøre. Det er svært, men det hjalp til tider lidt.

I kan intet andet gøre end alt det I allerede gør - det vigtigste er at være lidt gode ved jer selv i den lange svære ventetid, så I kommer nogenlunde igennem. 

De bedste ønsker til dig og jer.

Signe

Hvor er du sød ! :-)

tak for din besked

Er det lykkedes for jer ?

Anmeld Citér

27. august 2015

*Agnete*

(august) skriver:

Vi havde heldet med at da jeg fik akupunktur sammen med behandlingen. 

Akupunkturen fik vi lavet på en privatklinik mens ICSI foregik på hospitalet. 

Det skal vi også prøve denne gang .

Hvor mange gange fik du akupunktur ?

og hvor mange behandlinger var i igennem ?

Anmeld Citér

27. august 2015

(august)

*Agnete* skriver:

Det skal vi også prøve denne gang .

Hvor mange gange fik du akupunktur ?

og hvor mange behandlinger var i igennem ?

Fik ca 6 akupunktur gange i alt. 2 af dem var på selve ægoplægningsdagen, 1 før og 1 efter æo. 

Vi var også igennem 3 ICSI med friske æg og 4 med fryseæg. Blev gravid i vores 3. forsøg med friske æg. 

Anmeld Citér

27. august 2015

ErDuHerIkkeSnart

*Agnete* skriver:

Hvor er du sød ! :-)

tak for din besked

Er det lykkedes for jer ?

Selv tak. Jeg håber at det kommer til at gå godt for jer. Mit tredje forsøg er foreløbigt blevet til en graviditet (8+1), så vi holder vejret og håber at denne gang er lykkens gang!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.