Nogen der har styr på ægløsningsteste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

190 visninger
0 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. august 2015

mejuny

Hej, jeg er nybegynder i det at tjekke for ægløsning med ægløsningsteste. Så mit spørgsmål henvender sig til nogen der har godt styr på det der - det skal lige siges, at jeg ikke kender min cyklus, skal først til at finde ud af den efter nogle år på hormonspiral  

Jeg testede i morges, hvor der var en meget tydelig streg, men kunne godt se at der manglede en lille bitte smule før den var positiv. Jeg er med på at den SKAL være lige så, eller mere tydelig end kontrolstregen før den er positiv. Så jeg har et spørgsmål om, om det er tegn på at ægløsning er på vej? eller er det bare tilfældigt hvor tydelig/utydelig den er, og man ikke kan stole på noget, før den er rigtig positiv? 

Der er så bare lige det, at jeg testede her til aften igen, og der var den stadig tydelig, men svagere end i morges 

Det er derfor jeg også tænker at det nok er tilfældigt hvor meget man kan se teststregen, og der ikke er noget at tolke på, før den er positiv, men ville bare lige høre for at blive klogere på det 

Jeg har været meget oppustet et stykke tid, haft prikkende smerte i underlivet og har fået meget ømme brystvorter til aften - kan det måske også være tegn på ægløsning der er på vej? - selvom det nok er individuelt fra person til person 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.